Az oldal helyes megjelenítéséhez JavaScript szükséges, amit az Ön böngészője jelenleg nem támogat!

netbank_195x105

Erste NetBank

Új funkciók a lakossági NetBankban!

Erste NetBank szolgáltatásunkat elsősorban azoknak ajánljuk, akik a kényelmet szeretik, hiszen az Erste NetBank segítségével Ön otthonról vagy munkahelyéről, de akár a világ bármely pontjáról, a nap 24 órájában bármikor elintézheti bankügyeit.

Amennyiben Ön még nem használta Bankunk NetBank szolgáltatását, interaktív bemutatónk segítséget nyújt a használatához.

NetBank demo indítása
CsúcsKamat Napok a NetBankon!
Keresse a CsúcsKamat Napokat a Lakossági NetBankon és kösse le pénzét magas versenyképes betét kamattal!

Azt nem mondjuk, hogy a kisujját sem kell mozdítania, de ennél sokkal többre nincs is szükség ahhoz, hogy az Erste NetBankon keresztül átutalásokat indítson, betétlekötéseket kezdeményezzen, lekérdezze egyenlegét, áttekintse számlatörténetét.

Szeretnénk, ha Ön is megtapasztalná a kötöttségek nélküli bankolás legegyszerűbb módját, az Erste NetBankot.

Igénylés menete

Az Erste NetBank használatához szükséges

  • Erste Banknál vezetett számla
  • TeleBank szerződés (TPIN azonosító kód)
  • Erste NetBank szerződés

Az Erste NetBank szolgáltatásunkat lakossági folyószámlával és TeleBank jogosultsággal rendelkező ügyfeleink a "Szerződés az Erste NetBank Szolgáltatás Igénybevételére" című nyomtatvány két példányban történő kitöltésével és a banknál bejelentett módon történő aláírásával igényelhetik.

A nyomtatvány:

  • Megrendelhető az Erste TeleBank 06 40 222 222-es telefonszámán. (A bank megküldi Önnek a nyomtatványt és a válaszborítékot, melyet kitöltve és aláírva kérünk visszaküldeni.)
  • Kitölthetõ a bankfiókokban személyesen.

Lakossági folyószámlával rendelkezõ, de TeleBank jogosultsággal nem rendelkező ügyfeleinknek a TeleBank szerződés megkötésére bankfiókjainkban nyílik lehetőségük.
Azon meglévő és leendő ügyfeleink, akik nem rendelkeznek bankunknál folyószámlával, bármely Erste Bank fiókban jogosultak számlaszerződést kötni.

A szerződés rögzítése után bank SMS-ben kiküldi a kezdeti bejelentkezéshez szükséges jelszót, mellyel azonnal elkezdheti használni a NetBankot!

További információért hívja az Erste TeleBankot a 06 40 222 222-es telefonszámon, ahol kollégáink a nap 24 órájában készséggel állnak rendelkezésére.

Miért érdemes NetBankot igényelnie?

Egyszerű és kényelmes

  • A NetBank kínálta banki szolgáltatások, Internet kapcsolaton keresztül (WEB-es felületről), a világ bármely pontjáról elérhetőek
  • Használata nem igényel számítógépes szaktudást, könnyen kezelhető, felhasználóbarát rendszer.

Rugalmas és sokoldalú

  • Interneten keresztül, böngészőjéből, bárhonnan beadhatja pénzügyi megbízásait, tájékozódhat egyenlegéről, árfolyamokról, nyomon követheti számlaforgalmát.
  • A szolgáltatás lehetőséget nyújt betétlekötésre illetve -felmondásra.
  • A NetBank a hét minden napján, 24 órán keresztül rendelkezésére áll, így a bank nyitvatartási idejétől függetlenül intézheti pénzügyeit.
  • Az átutalási díj kedvezőbb, mint a papír alapú megbízások esetében.
  • A rendszert folyamatosan továbbfejlesztjük.

Gyors és biztonságos

  • Az Internet előnyeit kihasználva a NetBank rendkívüli gyors ügyintézést tesz lehetővé.
  • Biztonságos, hiszen a NetBankban engedélyezett bankszámlákhoz csak egyedi azonosító és jelszó megadásával lehet hozzáférni és a tranzakciók beküldéséhez is aláírási jelszó megadása szükséges.
  • Az Erste Bank szerverét a Netlock Üzleti tanúsítványkiadó, Magyarország vezető digitális igazolvány-kibocsátó cége igazolja.
  • Az Erste Bank szerverét tűzfal védi.

Milyen technikai feltételek szükségesek?

  • Személyi számítógép
  • Internet kapcsolat
  • Internet böngésző: nagyobb gyártótótól (Pl. Microsoft, Mozilla, Opera) származó, biztonsági frissítésekkel ellátott, megfelelően beállított böngészőszoftver.
  • 128 bites SSL, Javascript és Cookie-k engedélyezése

Lakossági NetBank használati útmutató

A mindenkor aktuális díjak és kondíciók a hirdetményben olvashatók.