Az oldal helyes megjelenítéséhez JavaScript szükséges, amit az Ön böngészője jelenleg nem támogat!

elektronikus_csat_198x105

06 40 222 222 Lakossági és Mikrovállalati TeleBank


Szolgáltatásaink a nap 24 órájában a hét minden napján, a világ bármely pontjáról biztonságosan vehetők igénybe, változatlanul az alábbi telefonszámokon:

Bankkártya, TeleBank, NetBank tiltása: + 36 1 302 5885

Lakossági és mikrovállalati TeleBank: +36 40 222 222


Vállalati TeleBank: +36 40 222 223

Külföldről hívható telefonszám: +36 1 298 0222

Erste TeleBank menütérkép:

ivr_460x325

A csillag (*) gomb megnyomásával, egy lépéssel visszajut a menürendszerben.

Mikor érdemes az Erste TeleBank szolgáltatást igénybe vennie?

  • Tájékozódni szeretne az Erste Bank szolgáltatásairól, ajánlatairól, akcióiról.
  • Pénzügyeit szeretné olcsón, gyorsan intézni.

Hogyan vehető igénybe a TeleBank szolgáltatás?

Ügyintézői szolgáltatások igénybevételéhez TeleBank azonosító és TeleBank PIN kód szükséges. Kérjük, hogy ügyintézés előtt készítse elő ezeket!

A TeleBank szerződés megkötésével egy időben minden ügyfelünk egy 7 számjegyből álló egyedi TeleBank azonosítót kap, mely a szerződésen szerepel.

A titkos TeleBank PIN kód előállítása két módon történhet:

  • Szerződéskötéskor, a bankkártyák titkos kódjához hasonló 4 számjegy megadásával.
  • Központi legyártással, mely PIN borítékban kerül átadásra a szerződéskötést követő két héten belül, a bankfiókban.

TeleBank PIN kód módosítására mindkettő esetben van lehetőség a TeleBank rendszer Automata szolgáltatásánál.

Amennyiben Ön már rendelkezik az Erste Banknál folyószámlával vagy hitelkártyával, de TeleBank azonosítója vagy a hozzá tartozó titkos TeleBank PIN kód nem áll rendelkezésére kérjük, keresse fel fióki tanácsadóját.

A fióki nyitva tartás megtekinthető itt

Új ügyfeleink számára a folyószámla vagy hitelkártya számla megnyitásával egyidőben készítjük el a TeleBank használatához szükséges azonosító kódokat.

Meglévő ügyfeleink, akik rendelkeznek folyószámlával, de nem kötöttek TeleBank szerződést, bármely Erste bankfiókban igényelhetik a szolgáltatást.

Ügyfeleink azonosítása után bankáraink készséggel állnak rendelkezésére, és Ön is megtapasztalhatja, hogy nem szükséges felkeresnie bankfiókunkat, hiszen még a legbonyolultabb pénzügyi műveleteket is gyorsan, kényelmesen és megbízhatóan intézheti otthona vagy irodája kényelméből, kék szám tarifával.

webcall

A hívógombra kattintva ingyenesen kapcsoljuk az Erste Vonalat. Kérjük ellenőrizze, hogy a mikrofont és a fejhallgatót megfelelően csatlakoztatta-e számítógépéhez.

A mindenkor aktuális kamatok és kondíciók a hirdetményben olvashatók.