Az oldal helyes megjelenítéséhez JavaScript szükséges, amit az Ön böngészője jelenleg nem támogat!

 
 

Fogyasztóvédelmi tájékoztatások

 

A pénzügyi szolgáltatások igénybevétele során fogyasztó az a természetes személy, aki önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében jár el. Fogyasztónak minősül az ügyfelek mellett az is, aki még nem kötött szerződést a pénzügyi intézménnyel, de arról tájékozódik vagy arra vonatkozóan ajánlatot kap.

Amellett, hogy a pénzügyi szolgáltatások köre folyamatosan bővül és változik, feltételrendszerük és költségstruktúrájuk is egyre összetettebbé válik. Ahhoz, hogy megalapozott döntés születhessen az igénybevételükről, elengedhetetlen a teljes körű, pontos és közérthető tájékoztatás.

Éppen ezért Bankunk kiemelkedő figyelmet fordít arra, hogy segítse a személyes körülményeknek leginkább megfelelő, körültekintő és tudatos fogyasztói döntés meghozatalát.

Dokumentumok:
Magatartási Kódex / Code of Conduct
OBA ügyféltájékoztató átvétele
A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete elnökének (12/2012. (XI. 16.) számú ajánlása a fogyatékos ügyfelekkel kapcsolatos bánásmódról
Tájékoztató a túlzott eladósodottság kockázatairól

Szervezetek, Hatóságok
Magyar Nemzeti Bank fogyasztói oldalai
Pénzügyi Békéltető Testület
Egyenlő Bánásmód Hatóság
Országos Betétbiztosítási Alap

Kalkulátorok:
Bankszámla választó program
Betét és megtakarítás kereső
Hitel- és lízingtermék választó
Háztartási költségvetés számító program