We believe in the principles of open banking

We opened up our web interface (API) and let retail as well as corporate clients to use third-party mobile and web applications for managing their bank accounts or their customers' financial and accounting transactions.

Elsősorban új lehetőségeket és rugalmasságot a pénzügyeik kezelésében.

A nyitott bankolás segítségével lakossági ügyfeleink számára elérhetővé válhatnak olyan szolgáltatások, melyek használatával egy helyen tudja kezelni minden számláját - egyszerűen, akár vizuálisan tudja áttekinteni és kategorizálni költéseit.

Ezen az új csatornán keresztül vállalati ügyfeleink is gyorsan tudnak naprakész információkat lekérdezni a banki rendszerből így egyszerűbben integrálhatják pénzügyi menedzsmentjüket a vállalat irányítási rendszerükbe.

What does open banking offer to clients?

New possibilities and flexibility in managing their personal finance.

Popular third-party applications offer retail clients various services, such as an instant overview of expenditures, including visual classification. Clients can immediately see in their mobile applications or NetBank, how much he spent over a given period for restaurants, transport, or utilities.

Corporate clients, in open banking, increasingly use the bank’s open banking interface for simplifying centralised management of the company, and for obtaining up-to-date information from the bank.