Mikrovállalati és vállalati ügyfeleknek

Azonnali forintátutalás a Vállalati NetBankon és az Electra Programban, valamint mikrovállalati ügyfelek számára George Web és George Appon

  • Amennyiben egyetlen átutalási megbízást rögzít, és az átutalás megfelel az azonnali átutalás feltételeinek, automatikusan azonnali átutalásként teljesül.
  • Amennyiben egy időben több átutalási megbízást is rögzít Vállalati NetBankon vagy Electra Programban, melyek közül akár több megfelel az azonnali átutalás feltételeinek, kérheti azok azonnali átutalását.

Vállalati NetBankban, Business MobilBankban, Electra Programban hol jelenthető be a másodlagos számlaazonosító?

A pénzforgalmi számlájához tartozó másodlagos azonosítót beállítani, törölni, módosítani, lekérdezni a NetBank és MobilBank, Electra Információkérés/Másodlagos azonosítók adminisztrációja menüpont alatt lehetséges.

Ha az Electra Programot használja, a program a bejelentkezés során tájékoztatja a további teendőiről, amennyiben ez szükséges. Javasoljuk, hogy mindig a program legfrissebb verzióját használja, mivel folyamatosan dolgozunk a fejlesztésen, és egyes kényelmi szolgáltatások csak a legfrissebb verzióban érhetők el. 

Hogyan indíthatók, kezelhetők a fizetési kérelmek?

  • Fizetési kérelem kizárólag belföldi pénzforgalmi forint számlákról indítható másik belföldi pénzforgalmi forint számlára.
  • Amennyiben fizetési kérelmet indít, azt NetBankban, MobilBankban vagy Electra Programban új megbízásként küldheti el a fizető fél részére.
  • Ha a fizető fél számláján a fizetési kérelem szolgáltatás nem érhető el, tájékoztatást kap NetBankon /MobilBankon/Electra Programon keresztül. Amennyiben a fizető fél bankszámláján a fizetési kérelem szolgáltatás elérhető, a fizető fél a jóváhagyásával készíti elő a fizetési kérelemben szereplő adatokkal a vissza indítható azonnali átutalást.
  • Amennyiben a fizető fél visszautasítja a fizetési kérelmet, arról az indító fél tájékoztatást kap a NetBankon, MobilBankon vagy Electra Programon keresztül az Információkérés/Kimenő Fizetési Kérelmek menüpontba való belépést követően.
  • Amennyiben fizetési kérelmet kap: a pénzforgalmi bankszámlára érkező fizetési kérelmeket a NetBank, MobilBank vagy Electra Program felületén az Információkérés/Bejövő Fizetési Kérelmek menüpontban hagyhatja jóvá vagy utasíthatja vissza a fizetési kérelemben feltüntetett érvényességi időn belül.
  • Jóváhagyás esetén a pénzforgalmi bankszámla terhére azonnali átutalás teljesül a kedvezményezett részére a fizetési kérelem szerinti összeggel.
  • Visszautasítás esetén a kedvezményezett tájékoztatást kap a fizetési kérelem visszautasításáról.
  • Amennyiben az érvényességi időn belül nem rendelkeznek sem a fizetésről sem a visszautasításról, a fizetési kérelem az abban megjelölt napon lejár. Lejárt fizetési kérelem alapján azonnali átutalás nem kezdeményezhető.

Másodlagos azonosító megadása George Weben vagy George Appban

Mennyibe kerül az azonnali átutalás?

Az azonnali átutalás díja megegyezik a bankszámláról indított belföldi forint átutalás díjával.

Hitelkártya számláról indított azonnali átutalás esetén az azonnali átutalás díja megegyezik a hitelkártya számláról indított átutalás díjával.

Fontos, hogy hitelkártya számláról indított átutalás kamatozás szempontjából készpénzfelvétel típusú tranzakciónak minősül.