Tervezett karbantartás / Planned maintenance

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein 2020. január 24. 22:00 óra és 2020. január 25. 8:00 óra közötti időszakban tervezett és ütemezett rendszer-karbantartási munkálatokat végzünk, amely több szolgáltatásunk (Erste Lakossági NetBank, Erste Vállalati NetBank, Erste MobilBank, Electra, Internetes Vásárlást Ellenőrző SMS kód, sms szolgáltatások, weboldal szolgáltatások) működését is befolyásolja. A karbantartás 2020. január 24. 21:00 óra és 2020. január 26. 24:00 óra közötti időszakban a TeleBank szolgáltatás működését is befolyásolja.

 

We hereby inform you that planned maintenance and development activities will be performed between this Friday, Saturday and Sunday on certain electronic systems of the Hungarian Erste Group, affecting the following dates and services:Between 10:00 p.m. on January 24, 2020 and 8 a.m. on January 25, 2020 the operation of Erste Retail NetBank, Erste Corporate NetBank, Electra, Erste MobilBank, 3D Secure Code, sms services, website services will be suspended. Between 9 p.m. on January 24, 2020 and midnight of January 26, 2020 the operation of Erste TeleBank will be suspended.

 

A részletekért kattintson!/Please click here for details


Köszönjük a türelmet! / Thank you for your patience

A dombornyomott kártyákhoz kapcsolódó, díjmentes utasbiztosítás

Az Erste Bank által kibocsátott valamennyi dombornyomott betéti- és hitelkártyához automatikusan, díjmentes utasbiztosítás kapcsolódik

  • A biztosítás külföldön érvényes maximum 30 vagy 60* napos, alkalmankénti utazások esetén.
  • Felső életkori határa nincs.
  • A biztosítási szolgáltatást UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. nyújtja.

A biztosító által vállalt szolgáltatások

  • Egészségügyi biztosítás (pl: baleset, megbetegedés, holttest hazaszállítás stb.) 
  • Utazási segítségnyújtás és biztosítás (pl: betegszállítás, hazaszállítás stb.) 
  • Baleset-biztosítás (pl: baleseti halál, balesettel kapcsolatos költségek stb.) 
  • Poggyászbiztosítás, poggyászkésedelem, járatkiesés, sofőrküldés költségei, jogvédelem 
  • Személyi felelősségbiztosítás

Az egyes kártya típusokhoz kapcsolódó csomagok:

Standard Utasbiztosítási csomag Business Utasbiztosítási csomag Gold Utasbiztosítási csomag Platinum Utasbiztosítási csomag
Mastercard Standard Visa Business Mastercard Gold Mastercard Platinum Hitelkártya
Mastercard Standard Devizakártya Mastercard Business Mastercard Gold Business  

Visa Classic Hitelkártya

Mastercard Üzleti    
Mastercard Standard Mastercard Széchenyi kártya    

Kapcsolódó szolgáltatások

Kárbejelentési tudnivalók:

Külföldön felmerült, egészségügyi ellátást igénylő vagy jogvédelemmel összefüggő káresemény esetén a biztosítási esemény bekövetkezését követő 48 órán belül a biztosító megbízottjának, a Europ Assistance Magyarországnak a 24 órás magyar nyelvű telefonszámát:(+36-1) 458-4465 kell felhívni. Mondja be a nevét, születési időpontját, anyja nevét, lakcímét, majd mondja el a problémája jellegét.

Külföldön felmerült, utólagos hazaérkezés utáni kárrendezést igénylő káresemények esetén a biztosító utasbiztosítási kárrendezési partnerénél, a Vienna Life Vienna Insurance Group Biztosító Zrt**-nél történik:

Telefon: (+36-1) 413-5148

Személyesen: 1138 Budapest, Váci út 135-139.

Hasonló termékek

Feltételek

*Input szükséges

**Az UNION Biztosító és a Vienna Life Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. a közép-kelet európai vezető osztrák Vienna Insurance Group magyarországi leányvállalatai. Az UNION Biztosító utasbiztosítási ügyfélszolgálati feladataival a VIG csoporton belül testvérvállalatát a Vienna Life Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.–t bízta meg.