Bankváltás pár lépésben

Tervezze vállalkozása jövőjét az Erste Bankkal!

Bankváltáson gondolkodik, de túl bonyolultnak tűnik a folyamat? Részletes tájékoztatónkkal segítünk, hogy minél hamarabb ügyfeleink között üdvözölhessük!

Melyek a bankváltás fő lépései?

Otthoni tennivalók
10-15 perc

Válasszon számlacsomagjaink közül!

A Számlacsomag-választóval online is igényelhet számlát. Adja meg személyes adatait, és töltse fel okmányait. Ezután megtörténik az azonosítás.

Foglaljon időpontot bármelyik bankfiókunkba!

Banki látogatásához hozza magával a szükséges dokumentumokat! A cégkivonatot díjmentesen beszerezzük önnek. 

Bankfióki tennivalók*
10-15 perc

Nyissa meg a számláját!

Értesítse partnereit a bankváltásról! Ehhez kérje tanácsadójától az értesítőlevél mintát!

A hatóságokat pedig bízza ránk, mi értesítjük őket a számlaszám változásáról.

Otthoni tennivalók*
10 perc

Töltse le az Erste Business MobilBankot és a VICA alkalmazást! (2-3 perc)

Állítsa be a beszedési megbízásait és állandó átutalásait!  (5 perc / megbízás)

Értesítse partnereit! (1-2 perc / partner)

Szükség esetén:

Ha van webshopja, frissítse ott is számlaszámát!

Készíttessen új bélyegzőt!

Adjon meg másodlagos azonosítót!

  • e-mail cím
  • mobiltelefonszám
  • telefonszám
  • adószám

*Az online számlanyitás kezdeményezését követő 2. munkanap

Hitelkiváltás

Tetszik a számlacsomagunk, de hitele van egy másik banknál? Ingatlanfedezet és közjegyzői okirat nélkül, egyszerű ügyintézéssel kiváltjuk hitelét. Kalkulálja ki, milyen összegű hitelt tud felvenni vállalkozásának. Figyeljen rá, hogy vállalkozása jelenlegi hiteleinél és lízingjénél ne a kiváltandó összeget jelölje meg, csupán az azon felülit!

Kérjük, figyeljen arra, hogy a „Vállalkozás jelenlegi hiteleinek és lízingjeinek összege” megadásakor a kiváltandó hitel(ek) összegét ne számítsa bele az itt megadott összegbe!

Milyen dokumentumokra van szükség a bankváltáshoz?

A vállalkozást képviselő magánszemély azonosításához szükséges dokumentumok:

Magyar állampolgár esetén

  • személyazonosító igazolvány és lakcímkártya VAGY
  • útlevél és lakcímet igazoló hatósági igazolvány VAGY
  • kártyás vezetői engedély és lakcímet igazoló hatósági igazolvány

Külföldi állampolgár esetén

  •  EU tagországból/EGT tagállamból érkező természetes személy esetén
    • személyazonosító igazolvány VAGY
    • útlevél VAGY
    • magyar hatóság által kiállított személyazonosító igazolvány és lakcímet igazoló hatósági igazolvány
  • EU tagországon/EGT tagállamon kívülről érkező természetes személy esetén:
    • útlevél és tartózkodási engedély VAGY
    • útlevél és vízum VAGY
    • magyar hatóság által kiállított személyazonosító igazolvány és lakcímet igazoló hatósági igazolvány

A vállalkozás azonosításához kötelező dokumentumok:

Kérjük, válasszon az alábbi lehetőségek közül: