A Vállalati NetBankot és MobilBankot használó vállalkozások nagy része ezután internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásunk, azaz George segítségével bankolhat.
Az átállásban érintett kisvállalkozások számára a Vállalati NetBank már nem elérhető. Aki még nem tette meg, azt kérjük, a lentiek figyelembe vételével és segítségével lépjen be George felületére, és az új platformon kezdje el intézni vállalkozása pénzügyeit.
Mely vállalkozásokat érintette a változás?
Az érintett vállalkozásokat több csatornán is megkerestük. Ezen vállalkozások rendelkezőit postai levélben, Vállalati NetBank üzenetben és ha már használja George-ot, akkor George üzenetben is értesítettük.
Mivel nem minden vállalkozás volt érintett, így előfordulhat, hogy amíg az egyik vállalkozásod kapcsán tájékoztatást kaptál, addig a másik esetében nem.
Ha 2023. július 30-a után új ügyfélként nyitottál kisvállalkozói számlát, akkor a nyitás folyamán kollégáink a fiókban pontos tájékoztatást adtak arról, hogy a vállalkozásod érintett lesz-e az átállásban vagy sem. Ha vállalkozásod érintett az átállásban, akkor a fiókban és elektronikus úton is minden szükséges tájékoztatót megkaptál, és számodra is fontossá válnak ezen az oldalon található információk.
A részletes feltételeket itt tudod elolvasni: Vállalati és Mikrovállalati E-banking ÁSZF III. pontja és Hirdetmény 6. számú melléklete.
Miért történt mindez?
Azt szeretnénk, ha minél egyszerűbben és korszerűbben intézhetnéd vállalkozásod pénzügyeit. A George Web és a George App könnyen kezelhető és testre szabható felület. Ha már ismered George-ot, nem fogsz meglepődni.
Mikor érkezett meg a vállalkozásod George felületeire?
A Vállalati NetBankot jelenleg használó kisvállalkozások két hullámban érkeztek meg George felületeire: 2023. július 25-én és július 31-én.
Mi lesz a Vállalati NetBankkal?
A Vállalati NetBank az átállásban érintett vállalkozások számára már nem elérhető.
Mit kell tenned?
Ha már legalább egyszer beléptél a George Appba vagy a George Webre
Profilodra koppintva tudod kiválasztani a vállalkozásodat, és máris intézheted annak pénzügyeit.
Ha még soha nem használtad a George Appot vagy George Webet
Töltsd le mobileszközöd alkalmazás áruházából a George alkalmazást, és aktiváld! A „Részletek” alatt minden szükséges lépésről részletes leírást találsz.
George a mindennapokban
Tudjuk, hogy egy új felület általában elsőre szokatlan, még akkor is, ha olyan felhasználóbarát, mint amilyen George. Épp ezért összeszedtük azokat a legfontosabb kérdéseket, amik benned is felmerülhetnek az első használat idején.
1
Hol találod a vállalkozásodat George felületein?
- Ha most lépsz be először George-ba, akkor ott csak és kizárólag vállalkozásod adatait fogod látni, hiszen nincsenek nálunk lakossági termékeid.
- Ha már rendelkezel lakossági számlával, akkor a belépés után ugyanaz a lakossági felületet láthatod, mint eddig.
A “Profil” menüpontban található profilválasztóval már láthatod az áthozott vállalkozásod.
2
Szeretnéd, hogy más is hozzáférjen a vállalkozás számlájához?
- A saját e-Csatorna azonosítódat és jelszavad soha semmilyen körülmények között ne oszd meg másokkal!
- Ha azt szeretnéd, hogy valaki más is kezelhesse a vállalkozásod pénzügyeit George-on keresztül, akkor ezt bármelyik Erste bankfiókban elintézhetitek.
3
Mi az a George Store és miért jó vállalkozásodnak?
- A George Store-on keresztül hamarosan online is igényelhetsz termékeket és szolgáltatásokat bankfiók látogatás nélkül.
- George Weben az „Új termék igénylése” menüben, George Appon a bevásárlókosárral jelzett ikonra koppintva találod a George Store-t.
4
Miben különbözik George lakossági ügyfeleknek és mikrovállalkozásoknak létrehozott profilja?
- Igazából semmiben, a logika és a felépítés ugyanaz. A vállalkozások számára elérhető funkciók ugyanúgy működnek, ahogy a személyes profilban.
5
Miben tud George többet adni vállalkozásodnak?
- Egyszerűbben kereshetsz a korábbi tranzakcióid között.
- Online kártyás vásárlásaidat, a George Webbe való belépéseid, valamint az ottani tranzakcióidat is egyetlen mozdulattal jóváhagyhatod a George Appal, nem kell többé SMS-kódot használnod.
- Elektronikusan is eléred a számlavezetéssel kapcsolatos dokumentumaidat.
- Ha nem szeretnéd fejben tartani az e-Csatorna azonosítód, akkor egy egyedi alias (egyedi e-Csatorna azonosító) beállításával még egyszerűbb a biztonságos belépés.
- A PIN-kód megjelenítése funkció segítségével biztonságosan megnézheted saját üzleti bankkártyád PIN-kódját.
Nem hagyunk magadra, segítünk!
Nekünk kiemelten fontos, hogy az átállásod a lehető legzökkenőmentesebb legyen és vállalkozásod pénzügyeit is zavartalanul végezhesd, ezért segítünk, ahol csak tudunk.
Hol találsz segítséget, ha kérdésed van, vagy ha elakadtál?
Reméljük, hogy a George Tudástárban és ezen az oldalon, a Gyakran Ismételt Kérdések között választ találsz a kérdésedre.
Új George használóként érdemes megtekintened a george.hu oldalt, és az azon található videótárat, ahol hasznos videókat találsz az első belépésről, illetve George funkcióiról.
Bankfiókjainkban kisvállalati tanácsadóink szintén tudnak segíteni.
Az Erste TeleBank munkatársai munkanapokon 7-21 óra között állnak rendelkezésedre a +36 1 298 0222-es számon.
Gyakori kérdések
Átálláshoz kapcsolódó kérdések
A bankszámládat a George Appban, illetve a George Webre belépve is láthatod. Ha lakossági számlával is rendelkezel nálunk, akkor a profilválasztón keresztül tudod kiválasztani a vállalkozásod.
George-ba kizárólag azok a vállalkozások kerülnek át, amelyek csak George felületein is elérhető szolgáltatásokat használnak. Az E-banking ÁSZF III. pontjában és a vonatkozó hirdetmény 32. számú mellékletében találod a részletes feltételeket. Ha szeretnéd összes vállalkozásod egy elektronikus csatornán kezelni, keresd tanácsadódat bármelyik bankfiókunkban.
Kérünk, keresd fel bármelyik bankfiókunkat, kollégáink segítségedre lesznek.
Bankunk az átállást követően az E-banking ÁSZF III. pontjában és a vonatkozó Hirdetmény 32. számú mellékletében meghatározott ügyfélkör számára George felületeit biztosítja vállalkozásuk pénzügyinek intézéséhez.
George-ba kizárólag azok a vállalkozások kerülnek át, amelyek csak olyan szolgáltatásokat használnak, amik George felületein is elérhetők. Ha szeretnéd az összes vállalkozásodat egy elektronikus csatornán kezelni, akkor keresd tanácsadódat. Minden vállalkozás, aki a Mikrovállalati Pénzforgalmi Hirdetmény 32. sz. mellékeltében szereplő szolgáltatásokat és funkciókat veszi igénybe, megfelel George használatának.
Nem, nincs szükség két külön appra! A George felületein található profilválaszló segítségével egy alkalmazáson / felületen belül éred el a személyes és a vállalkozói számládat is.
A George felületein található profilválaszló segítségével egy alkalmazáson belül éred el a személyes és a vállalkozói számládat is, sőt szabadon váltogathatsz is közöttük. Csak válaszd ki vállalkozásod nevét, és máris intézheted vállalkozásod pénzügyeit.
Ha olyan online vásárlást hajtasz végre, amihez jóváhagyás szükséges, akkor azt George által küldött értesítéssel tudod megtenni.
Igen, ebben az esetben a George jelszavadra és az SMS-ben kapott jóváhagyó kódodra lesz szükséged.
George-hoz kapcsolódó kérdések
- Ha személyes pénzügyeidet eddig is George segítségével intézted, akkor nincs szükséged külön jelszavakra. Csak a szokott módon lépj be George felületére és a Profilválasztóval válaszd ki vállalkozásodat!
- Ha még eddig nem voltál George felhasználó, akkor a Vállalati NetBank jobb felső sarkában, a felhasználóneved mellett található e-Csatorna azonosítóddal tudsz belépni. Minden fontos információt postai levélben elküldtünk a kapcsolattartási címedre.
- George webes felületét érintő kérdésekre itt találsz választ: George Web Tudástár
- George appos felületét érintő kérdésekre pedig itt: George App Tudástár
George az Erste internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatása, mely Magyarországon kívül már 5 európai országban segíti az ügyfeleink pénzügyi boldogulását. Georgeról mindent megtudhatsz az alábbi oldalon: george.hu
A George Web egy számítógépes böngészőre optimalizált felület, míg a George App a mobilodon érzi a legjobban magát. Az alapvető funkciók mindkét felületen elérhetők, de a kiegészítő funkciók elérésében előfordulhatnak eltérések. Az aktuálisan elérhető funkciók listáját a Mikrovállalati Pénzforgalmi Hirdetmény 32. sz. mellékletében találod.
Előfordulhat, hogy a mobileszközöd rendszere nem elég friss George letöltéséhez, Ha az applikációs áruházad felületén hasonló hibaüzenetet látsz, mint a „nem támogatott rendszerverzió”, akkor nagy valószínűséggel frissítened kell eszközöd rendszerét. George helyes működéséhez minimum Android 7, vagy iOS 14 szükséges.
Így ellenőrizd, hogy iOS készülékedhez elérhető-e rendszerfrissítés!
Azon a felületen intézed pénzügyeidet, amelyik neked kényelmesebb. Mi a mobilitás érdekében elsősorban a George App használatát javasoljuk, de George a webes felületén is megtalálsz mindent.
A belépéshez korábban már készítettünk videós segédleteket, melyeket itt találsz: George videótár
Ha van bármilyen lakossági terméked George-ban, akkor a belépést követően azokat látod elsőnek. Ha eddig nem használtad George-ot, és csak vállalati profilhoz van hozzáférésed, akkor egyből annak adataid láthatod.
A válaszért kattints ide.
A válaszért kattints ide.
A válaszért kattints ide.
Mindent, amit tudni lehet a másodlagos azonosítóról megtalálsz itt.
A válaszért kattints ide.