TeleBank

Banki ügyintézés bárhonnan és bármikor

Pénzügyeinek intézéséhez használhatja internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásainkat, azonban ha telefonos segítségre van szüksége, hívja telefonos banki szolgáltatásunkat, az Erste TeleBankot!

Mit érdemes tudni a TeleBankról?

  • A hét minden napján 0-24 óráig, a világ bármely pontjáról biztonságosan elérhető
  • Gyorsan intézheti pénzügyeit
  • Kényelmesen tájékozódhat szolgáltatásainkról és ajánlatainkról

Telefonos ügyfélszolgálatunkat banki munkanapokon (hétfőtől péntekig) 07:00 és 21:00 óra között hívhatja.

A fenti időszakon kívül, munkaszüneti és ünnepnapokon telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül kizárólag sürgősségi ügyeket intézhet (például bankkártya letiltása, internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás, TeleBank letiltása), és általános banki termékinformációt és tájékoztatást kérhet.

Mit tegyen, ha nincs TeleBank szerződése?

Igényelje a szolgáltatást bármely bankfiókunkban vagy TeleBankon keresztül. Utána telefonos bankáraink készséggel állnak rendelkezésükre.

Fontos telefonszámok

 

Mi szükséges a TeleBank igénybevételéhez?

Egy 7 számjegyű TeleBank azonosító és egy 4 számjegyből álló egyedi TeleBank PIN-kód (azaz T-PIN) szükséges.

A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy a hívás előtt készítse elő ezeket!

A TeleBank szerződés megkötésekor egyedi TeleBank azonosítót kap. Ezt a TeleBank szolgáltatást igénylő adatlapon találja.

A négyjegyű T-PIN kódot négyféle módon állíthatjuk elő:

  • szerződéskötéskor 4 számjegy megadásával;
  • szerződéskötéskor SMS formájában kiküldve (bankfióki igénylés során);
  • központi legyártással: ekkor egy borítékban adjuk át önnek egyedi T-PIN kódját a szerződéskötés után két héten belül, a bankfiókban;
  • ha TeleBankon keresztül sikeresen azonosítja magát, ezután szintén SMS-ben küldjük a PIN-kódot.

A négyjegyű T-PIN kódját a TeleBank automata szolgáltatásának 2-2-5 menüpontjában tudja módosítani.

Ha már van nálunk folyószámlája vagy hitelkártyája, de nincs TeleBank azonosítója vagy a hozzá tartozó négyjegyű T-PIN kódja, akkor kérjük, keresse fel bankfiókjaink egyikét vagy hívja a TeleBankot.

Új ügyfeleinknek a folyószámla vagy hitelkártyaszámla megnyitásakor készítjük el az azonosító kódokat.

Kapcsolódó szolgáltatások