
Felelős követeléskezelés
Ügyfeleink bankunkba vetett bizalma az üzleti kapcsolat minden szakaszában kiemelten fontos számunkra. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy az ügyfelek igényeinek, vagyoni, jövedelmi viszonyainak megfelelő lehetőséget kínáljunk.
Átmeneti vagy tartós fizetési nehézség esetén is bizalommal fordulhatnak Ügyfeleink kollégáinkhoz, és számíthatnak együttműködésünkre, segítségünkre. Bankunk már a késedelembe esés időpontjától felveszi ügyfeleivel a kapcsolatot annak érdekében, hogy folyamatosan tájékoztatni tudja a megoldási lehetőségekről, amellyel – az ügyfelek együttműködésével – a további fizetési nehézségek megelőzhetőek, megszüntethetőek.
Ennek eredményeképpen ügyfeleink mentesülhetnek a késedelem esetleges hátrányos következményei alól. A megoldási lehetőségek között szerepel például a mérsékelt összeg fizetése, türelmi idő beépítése, futamidő hosszabbítása, a kölcsönszerződés átstrukturálása (ún. hitelkiváltó kölcsön), részletfizetés biztosítása. Bankunk a rendelkezésre álló lehetőségekről folyamatosan tájékoztatást nyújt levélben, telefonon, szükség esetén személyesen, illetve a honlapunkon elérhető részletes, termékenkénti tájékoztatókban.
Mindezen eszközökkel a bank felelősségteljesen minden tőle telhetőt megtesz, amellyel ügyfeleit támogatni tudja a fizetési nehézség elkerülésében, megszüntetésében.