Követeléskezelő partnereink

Ha kollégáink nem tudják ügyfeleinket telefonon elérni, vagy a lejárt tartozás részben vagy egészben nem került rendezésre, akkor a Bank már a késedelem korai szakaszában külső követeléskezelő társaságot bízhat meg annak érdekében, hogy ügyfeleinkkel személyesen felvegye a kapcsolatot, tájékoztatást nyújtson késedelméről, és aktuális elérhetőségeit rögzítse. A külső partneri megbízásról az érintettek – adósok, kezesek – külön értesítést kapnak. A megbízás célja a tartozás békés úton, mindkét fél számára megnyugtató módon történő rendezése, amely jogi eljáráson kívül történik.

A követeléskezelő társaságok írásban, telefonon vagy akár személyesen is felkereshetik az adósokat és kezeseket a lejárt tartozás rendezéséről való egyeztetés érdekében. Személyes felkeresés során a Bank megbízásából eljáró személyek minden esetben bemutatják meghatalmazásukat/megbízó levelüket, és részletes tájékoztatást adnak a lejárt tartozás összegéről, a késedelem következményeiről.