Lakossági ügyfelek

Elektronikus úton intézhető bankügyek

Mobilalkalmazási szolgáltatáson keresztül végezhető műveletek:

  • számlainformáció, egyenleg és számlatörténet ellenőrzése,
  • forint átutalások, átvezetések,
  • hitelkártya-tartozás visszafizetése,
  • bankkártya beállítások megtekintése és azok módosítása,

Fentieken túl az internetbanki szolgáltatásunkon további műveletek is elérhetőek a teljes körű ügyintézéshez:

  • csoportos beszedések, rendszeres átutalások kezelése,
  • befektetéseinek kezelése,
  • információ a meglévő hiteltartozásokról,
  • ügyféladatok módosítása (lakcím, e-mail cím, telefonszám),
  • deviza átutalások és átvezetések

Csekkbefizetés

  • Csekkjeit elektronikus úton is befizetheti internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásainkon keresztül.

Készpénz ki- és befizetés

  • ATM-jeinken keresztül, bankfiók látogatás nélkül is be- és kifizethet készpénzt. Befizetés esetén így elkerülheti a sorban állást.

Fióki látogatást igénylő banki ügyintézés

  • hitelkérelem, így folyószámlahitel, hitelkártya, személyi kölcsön és jelzáloghitel, továbbá lakáscélú állami támogatás iránti kérelem befogadása, hitel- és támogatási szerződések aláírása

Ez alól kivétel:

  • Új és használt lakásvásárlási,
  • hitelkiváltási célú, és
  • szabadfelhasználású jelzáloghitelek igénylése.

Ebben az esetben van lehetőség a dokumentumok elektronikus úton történő megküldésére bankfióki tanácsadóink számára.

  • valuta és nagy összegű pénztári tranzakció
  • számlanyitás
  • ügyféladat módosítás (személyi okmányok számának módosítása)
  • lakcím bejelentés igazolása állami támogatásoknál
  • rendelkező, kedvezményezett hozzákapcsolása a számlához
  • értékpapírszámla-nyitás
  • TeleBank/Internetbank igénylés (Ha már rendelkezik TeleBank szerződéssel, akkor internetbanki szolgáltatás TeleBankon keresztül is igényelhető.)

Tájékoztatásul: Megújított bankkártyáját, és PIN kódot postai úton küldjük meg Önnek.

Kérjük, a bankfiók felkeresése előtt mindig tájékozódjon az aktuális nyitvatartási időkről, mivel a vírushelyzet miatt előfordulhatnak változások.

Ha kérdése van, hívja TeleBankunkat!

Kollégáink telefonos ügyfélszolgálatunkon a 06 1 298 0222-es számon érhetők el banki munkanapokon (hétfőtől péntekig) 07:00 és 21:00 óra között.

Fizetési moratórium

Hitelmoratórium1 és Hitelmoratórium2 igénybevételével kapcsolatban az alábbi weboldalon tájékozódhat:

Kisvállalkozások

E-mailen, elektronikusan intézhető bankügyek

Ha Ön meglévő, már azonosított kisvállalkozói ügyfelünk, úgy bankfióki tanácsadójának előre jelezheti az alábbi szolgáltatások igénybevételével kapcsolatos igényét, aki segít az email alapú folyamat elindításában:

  • Meglévő bankszámla mellé további bankszámla nyitása
  • Vállalati NetBank/Electra szerződés igénylése
  • Vállalati NetBank/Electra rendszerekhez pótjelszó igénylése
  • TeleBank/SMS jelszó beállítás kérése
  • Új TPIN igénylése
  • Másodlagos azonosítóval kapcsolatos beállítások igénylése
  • Új bankkártya igénylés
  • TeleBank szolgáltatás igénylés
  • Cég adataiban történő változás bejelentése és/vagy átvezetése
  • Számlacsomag módosítási kérelem benyújtása
  • Egyedi, hirdetménytől eltérő megállapodás aláírása

Erste Vállalati NetBankon, Erste Electrán és Erste Business MobilBankon végezhető műveletek:

  • Számlaegyenleg, számlatörténet és számlakivonat lekérdezése.
  • Napi teljesített tranzakciók és tranzakciótörténet lekérdezése.
  • Forint- és devizamegbízások rögzítése és kezelése.
  • Betétek lekötése és kezelése.
  • Bankkártyák kezelése.
  • Árfolyamok és beküldési határidők lekérdezése

 

Telefonon intézhető bankügyek

Kisvállalkozási bankárral rendelkező bankfiókjainkban pedig rögzített vonalas telefonon is állunk meglévő ügyfeleink rendelkezésére:

  • Számlákhoz, tranzakciókhoz kiállított igazolások elkészítése (az utasításban felsorolt típusok esetében)
  • GIRO és SWIFT információk (Igazolás kérése)
  • SMS szolgáltatás igénylése (igénylés rendszerben nem szereplő telefonszámra, módosítás, törlés)
  • Vállalati NetBank/Electra szerződés igénylése
  • Vállalati NetBank/Electra rendszerekhez pótjelszó igénylése
  • NetBank új bejelentkezési jelszó igény felvétele
  • E-mail cím módosítása
  • Postacím módosítása
  • Számlacsomag módosítási kérelem benyújtása (amit engedélyez a rendszer, egyéb bankszámlák esetében csak igény felvétel az ügyféltől és továbbítás a Szegmens Menedzsmentre)
  • Nagy összegű készpénzfelvétel bejelentése (nyomtatvány kitöltése és továbbítása a rögzítő tanácsadónak- értékpapírszámla/bankszámla)
  • Új bankkártya igénylése
  • Meglévő bankszámla mellé újabb bankszámla nyitása (ha a korábban benyújtott dokumentumok köre még érvényes)
  • Bankkártya újragyártás, bankkártya PIN újragyártás igénylése
  • SMS szolgáltatás igénylése rendszerben szereplő telefonszámra
  • TeleBank szolgáltatás igénylése
  • Másodlagos azonosítóval kapcsolatos beállítások igénylése (pl. e-mail cím, adószám, mobilszám)
  • T-PIN kód újragyártási kérelem
  • Panasz rögzítése
  • Indikatív részletes ajánlat kiadás Power Businessre / egyéb hitelre
  • Indikatív részletes ajánlat kiadás mikro számlanyitásra
  • POS terminállal kapcsolatos tájékoztatás
  • Tájékoztatás Bankkártya és PIN kód gyártás, postázás megtörténtéről, postázás címéről és idejéről
  • Aktuális számlaegyenleg és számlatörténet (forint és deviza folyó-, illetve betéti számla esetén)
  • Számla státusza (élő vagy lezárt), tájékoztatás számlán beállított inkasszóról
    • Bankkártya tranzakció egyeztetése összeggel, egyenleggel (lekönyvelt és zárolt tételek)
    • Bankkártya aktuális limitbeállítás lekérdezése
    • Számlanyitás dátuma, szerződésszám, számlaszám, ügyletszám megadása
    • Lekötött betét információk
    • Értékpapírszámla egyenleg, számlatörténet
    • Lezárt panaszról tájékoztatás
    • Szerződött folyószámlahitellel kapcsolatos tájékoztatás
    • Szerződött eseti hitellel kapcsolatos tájékoztatás

Kérjük, hogy e-mailben vagy telefonon egyeztessen bankfióki tanácsadójával a fenti folyamatok részleteivel kapcsolatban.

Fiókkeresőnk részletes keresési funkcióját használva megnézheti, mely bankfiókjainkban állnak rendelkezésére kisvállalkozási bankárjaink:

Ha kérdése van, hívja TeleBankunkat!

Kollégáink telefonos ügyfélszolgálatunkon a 06 1 298 0222-es számon érhetők el banki munkanapokon (hétfőtől péntekig) 07:00 és 21:00 óra között.

Fizetési moratórium

Hitelmoratórium1 igénybevételével kapcsolatban az alábbi weboldalon tájékozódhat: