Bankkártyák általános kérdések és ügyintézés

Hogyan kapom meg a bankkártyámat?

Bankkártyáját postai úton vagy személyesen bankfiókban kaphatja meg.

Mit jelent az, hogy inaktív a bankkártya?

A Bank az új, a megújított, a pótolt vagy újragyártott bankkártyákat inaktívan (nem használható állapotban) küldi ki, illetve adja át a kártyabirtokos részére. A bankkártya használatának megkezdése előtt a bankkártya aktiválása szükséges. Kérjük, hogy a bankkártya aktiváláshoz kapcsolódó tudnivalókról szíveskedjen tájékozódni a kártya mellett küldött levélből vagy a vonatkozó Általános Szerződési Feltételekből.

Mi az a bankkártya lejárat?

A bankkártya az előlapján (hónap/év bontásban) feltüntetett hónap utolsó napjának 24. órájáig érvényes, ezt a dátumot követően a kártyát a bankjegykiadó automaták és POS terminálok nem fogadják el, valamint internetes vásárlásra sem alkalmas. A Bank a vonatkozó ÁSZF-ben foglaltak alapján a bankkártyát, annak lejárata előtt, automatikusan megújítja, ha az ügyfél erről ellenkezőképpen nem rendelkezett. A lakossági és mikrovállalati megújított bankkártyákat – a kártyabirtokos rendelkezésétől függően – a kártyabirtokos levelezési címére postázzuk, vagy a bankkártya átadó fiókba küldjük azt. Utóbbi esetben a bankfiók írásbeli értesítést küld a kártya megérkezéséről a Kártyabirtokos részére. Amennyiben a kártya/értesítés a bankkártya lejárati hónapjának 20. napjáig nem érkezne meg Önhöz, kérjük, hívja az Erste TeleBankot

 

Hogyan aktiválhatom a bankkártyámat?

Bankkártyáját inaktív állapotban küldjük el, illetve adjuk át a kártyabirtokos részére. A bankkártya aktiválásának módja két dologtól függ: 1. az átvételtől (személyesen bankfiókban vagy postai úton) és 2. attól, hogy történt-e PIN előválasztás.

Hogyan változtathatja meg bankkártyája PIN kódját?

A bankkártyájához tartozó 4 számjegyű PIN kódot bankkártyája aktiválása után bármikor megváltoztathatja, bármely Erste ATM-en. A PIN kód csere díjköteles.