ATM használattal kapcsolatos panaszbejelentés

Segítünk a panasz- és hibabejelentésben, hogy minél előbb orvosolhassuk a problémát.

Hol adhatja le panaszát?

Telefonon

TeleBankunk segítségével 

TeleBank ügyfélszolgálat

Hívja a TeleBankot,
kollégáink segítenek a megoldásban.

Elektronikusan

Írjon e-mailt!

Üzenetet küldök

Írja meg, miben segíthetünk, és a lehető leghamarabb visszajelzünk!

Már ügyfelünk?

George felületén kényelmesen írhat nekünk, ehhez belépés után válassza az Üzenet menüpontot!
Így egy biztonságos felületen, a leggyorsabban kaphatja meg válaszunkat.

Irány George

További elérhetőségeink:

  • Digitális csatorna: Erste Electra
  • E-mail: erste@erstebank.hu
  • Posta: Erste Bank Hungary Zrt. Központi Ügyfélszolgálat 1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26.
  • Telefax: +36 1 219 4784 és +36 1 219 4766

*Telefonon benyújtott panaszok esetén biztosítjuk az 5 percen belüli, élőhangos hívásfogadást, ATM-ekkel kapcsolatos észrevételeit a hét mindennapján 0-24 órában fogadjuk. Telefonon keresztül történő panaszkezelés esetén a beszélgetést rögzítjük, a hangfelvételt 5 évig megőrizzük.

**Panaszát más is átadhatja eseti meghatalmazással, melyhez segítségként a minta dokumentumot itt találja.

Ha panaszát írásban szeretné bejelenteni, akkor használhatja a Magyar Nemzeti Bank honlapján elérhető panaszfelvételi jegyzőkönyvet is.

Gyakori kérdések