Tervezett karbantartás / Planned maintenance

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein 2020. 10. 22. 22:00 óra és 2020. 10. 23. 06:00 óra, továbbá 2020.10.25. 02:00 óra és 10.25. 03:00 óra közötti időszakban tervezett és ütemezett karbantartási munkálatokat végzünk, amely digitális szolgáltatásaink működését befolyásolhatja.

 

We hereby inform you that planned maintenance and development activities will be performed this Friday and Saturday on certain electronic systems of the Hungarian Erste Group, affecting the following dates and services: Between 10:00 p.m. on October 22, 2020 and 6:00 a.m. on October 23, 2020, furthermore between 2:00 a.m. on October 25, 2020 and 3:00 a.m. on October 25, 2020 the operation of digital services will be suspended.

Köszönjük a türelmet! / Thank you for your patience

 

Kattintson a részletekért! / Please click here for details

Gyorsabb, egyszerűbb ügyintézés digitális aláírással

Ezentúl az Erste Bank fiókjaiban digitális aláírással, táblagépen, papír alapú szerződések nélkül intézheti egyes pénzügyeit.

Egyszerű és gyors

Megspórolható a nyomtatási idő, a szerződést azonnal táblagépen olvashatja.

Környezetkímélő

A papíralapú szerződések nélkül csökkenthető az ökológiai lábnyom.

Visszakereshető

Szerződéseit bármikor megtekintheti a NetBankban

Biztonságos

A speciális program azonnal felismeri aláírását.

Mit kell tudnom a digitális aláírásról?

  • A digitális aláírás a banki ügyintézés egy korszerű, gyors és biztonságos módja. Így megspórolható például a nyomtatási idő, a papír alapú szerződések mellőzésével a környezetet is kíméli.
  • A digitális technológia biztonságos, hiszen a program felismeri, ha a dokumentumot nem Ön, hanem valaki más írta alá. Friss aláírását mindig összehasonlítja a digitális aláírási kartonjában szereplővel, ugyanakkor a speciális program az évek során frissíti aláírásának változását.
  • A bankfiókban sorszámhúzás után kollégánkkal közösen kiválasztják az Önnek megfelelő banki terméket, szolgáltatást, majd az adatfelvétel során kollégánk a táblagép segítségével lefotózza személyi igazolványát, lakcímkártyáját, melyek így bankunk aláírás kezelő nyilvántartásába kerülnek. Ez a mozzanat váltja ki személyi okmányainak fénymásolását, papír alapú tárolását.
  • Az adataival kitöltött szerződést a táblagépen elolvashatja, majd szintén a táblagépen, egy speciális toll segítségével digitálisan aláírhatja. Így kiváltva a papíron, tollal történő aláírást.
  • Amennyiben már rendelkezik digitális aláírási kartonnal, csak egyetlen aláírásra lesz szükség. Ha még nem, akkor 3-szor kell megismételnie aláírását, hogy létrehozhassuk aláíró kartonját. A továbbiakban így bármikor gördülékenyen intézheti pénzügyeit digitálisan is.

Hogyan tekinthetem meg a szerződéseimet?

  • A digitális aláírás és ügyintézés segítségével többé nem kell keresgélnie, hová tette banki papírjait.
  • A bankfiókban történt szerződéskötés után a szerződést, időbélyeggel és a felek aláírásaival ellátva az internetbanki szolgáltatás (NetBank) segítségével bármikor megtekintheti, ellenőrizheti az E-Akta menüpontban.