Gyorsabb, egyszerűbb ügyintézés digitális aláírással

Ezentúl az Erste Bank fiókjaiban digitális aláírással, táblagépen, papír alapú szerződések nélkül intézheti egyes pénzügyeit.

Egyszerű és gyors

Megspórolható a nyomtatási idő, a szerződést azonnal táblagépen olvashatja.

Környezetkímélő

A papíralapú szerződések nélkül csökkenthető az ökológiai lábnyom.

Visszakereshető

Szerződéseit bármikor megtekintheti a NetBankban

Biztonságos

A speciális program azonnal felismeri aláírását.

Mit kell tudnom a digitális aláírásról?

  • A digitális aláírás a banki ügyintézés egy korszerű, gyors és biztonságos módja. Így megspórolható például a nyomtatási idő, a papír alapú szerződések mellőzésével a környezetet is kíméli.
  • A digitális technológia biztonságos, hiszen a program felismeri, ha a dokumentumot nem Ön, hanem valaki más írta alá. Friss aláírását mindig összehasonlítja a digitális aláírási kartonjában szereplővel, ugyanakkor a speciális program az évek során frissíti aláírásának változását.
  • A bankfiókban sorszámhúzás után kollégánkkal közösen kiválasztják az Önnek megfelelő banki terméket, szolgáltatást, majd az adatfelvétel során kollégánk a táblagép segítségével lefotózza személyi igazolványát, lakcímkártyáját, melyek így bankunk aláírás kezelő nyilvántartásába kerülnek. Ez a mozzanat váltja ki személyi okmányainak fénymásolását, papír alapú tárolását.
  • Az adataival kitöltött szerződést a táblagépen elolvashatja, majd szintén a táblagépen, egy speciális toll segítségével digitálisan aláírhatja. Így kiváltva a papíron, tollal történő aláírást.
  • Amennyiben már rendelkezik digitális aláírási kartonnal, csak egyetlen aláírásra lesz szükség. Ha még nem, akkor 3-szor kell megismételnie aláírását, hogy létrehozhassuk aláíró kartonját. A továbbiakban így bármikor gördülékenyen intézheti pénzügyeit digitálisan is.

Hogyan tekinthetem meg a szerződéseimet?