Tervezett karbantartás / Planned maintenance

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein 2020. 03. 27. 22:00 óra és 2020. 03. 28. 02:00 óra közötti időszakban tervezett és ütemezett karbantartási munkálatokat végzünk, amely digitális szolgáltatásaink működését befolyásolhatja.

 

We hereby inform you that planned maintenance and development activities will be performed this Friday and Saturday on certain electronic systems of the Hungarian Erste Group, affecting the following dates and services: Between 10:00 p.m. on March 27, 2020 and 2 a. m. on March 28, 2020 the operation of digital services will be suspended.


Köszönjük a türelmet! / Thank you for your patience

Kattintson a részletekért! / Please click here for details

Lakossági ügyfeleknek kínált szolgáltatásaink

Erste MobilBankon keresztül végezhető műveletek:

  • számlainformáció, egyenleg és számlatörténet ellenőrzése
  • forint átutalások, átvezetések- hitelkártya-tartozás visszafizetése
  • bankkártya beállítások megtekintése és azok módosítása
  • Azonnali Fizetési Rendszerhez kapcsolódóan másodlagos számlaazonosító megadása

Erste NetBankon keresztül végezhető műveletek:

  • csoportos beszedések, rendszeres átutalások kezelése
  • befektetéseinek kezelése
  • információ a meglévő hiteltartozásokról 
  • ügyféladatok módosítása (lakcím, e-mail-cím, telefonszám)- deviza átutalások és átvezetések

Ismerje meg szolgáltatásainkat:

Amennyiben nem rendelkezik NetBank szerződéssel vagy a belépéshez szükséges NetBank azonosítóval, igényeljen bankfiókjainkban vagy az Erste TeleBankon keresztül!

A TeleBankon keresztüli igénylés feltétele, hogy Ön rendelkezzen érvényes TeleBank szerződéssel és úgynevezett T-PIN kóddal, mely szükséges az azonosításhoz. A sikeres telefonos igénylést követően az első belépéshez szükséges jelszót is elküldjük az Ön által megadott mobiltelefonszámra.

A könnyebb ügyintézés érdekében töltse le az Erste MobilBank applikációnkat!