Lakossági ügyfeleknek kínált szolgáltatásaink

Erste MobilBankon keresztül végezhető műveletek:

  • számlainformáció, egyenleg és számlatörténet ellenőrzése
  • forint átutalások, átvezetések- hitelkártya-tartozás visszafizetése
  • bankkártya beállítások megtekintése és azok módosítása
  • Azonnali Fizetési Rendszerhez kapcsolódóan másodlagos számlaazonosító megadása

Erste NetBankon keresztül végezhető műveletek:

  • csoportos beszedések, rendszeres átutalások kezelése
  • befektetéseinek kezelése
  • információ a meglévő hiteltartozásokról 
  • ügyféladatok módosítása (lakcím, e-mail-cím, telefonszám)- deviza átutalások és átvezetések

Ismerje meg szolgáltatásainkat:

Amennyiben nem rendelkezik NetBank szerződéssel vagy a belépéshez szükséges NetBank azonosítóval, igényeljen bankfiókjainkban vagy az Erste TeleBankon keresztül!

A TeleBankon keresztüli igénylés feltétele, hogy Ön rendelkezzen érvényes TeleBank szerződéssel és úgynevezett T-PIN kóddal, mely szükséges az azonosításhoz. A sikeres telefonos igénylést követően az első belépéshez szükséges jelszót is elküldjük az Ön által megadott mobiltelefonszámra.

A könnyebb ügyintézés érdekében töltse le az Erste MobilBank applikációnkat!