Vigye magával pénzügyeit!

2021. február 8-tól új internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatást vezettünk be. Amennyiben Ön még nem rendelkezik Erste MobilBankkal, akkor kattintson ide, hogy Ön már az új szolgáltatást töltse le.

George App

Azon ügyfeleink, akik 2021. február 8-át megelőzően rendelkeztek Erste MobilBankkal okostelefon készülékükön, február 8-tól kezdődően tudják azt frissíteni az újra, a George Appra. A régi alkalmazást 2021. február 28-ig érik el.

Az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatások további feltételeit és kondícióit a mindenkor hatályos Lakossági elektronikus csatorna szolgáltatások Hirdetménye valamint a Lakossági Banki Szolgáltatások Általános Feltételei tartalmazzák. A hirdetményben meghirdetett időpontig az ügyfelek számára elérhető marad az Erste Mobilbank szolgáltatás is.

Miben segíthet az Erste MobilBank?

Ugrás a tetejére

Nyitólap

Segítségével naprakész lehet: egy pillanat alatt ellenőrizheti egyenlegét, számlatörténetét.

A biometrikus azonosítás segítségével a belépés gyorsabb, mint valaha. A főképernyőre érkezve egyből látja egyenlegét, számlatörténetét és eléri a számlához kapcsolódó főbb funkciókat.

Átutalás, átvezetés

Átutalásokat indíthat, bármikor, amikor csak szeretne – meglévő vagy új partnerek számára.

2020. március 2-ától az Azonnali Fizetési Rendszer indulásával az alábbi három új szolgáltatás igénybevételére nyílik lehetősége:

  • azonnali forint belföldi átutalás (továbbiakban: azonnali átutalás/átutalás)
  • másodlagos számlaazonosító rögzítése (e-mail cím, mobiltelefonszám, adószám, adóazonosító jel)
  • fizetési kérelem megadása és fogadása bankon belül

További információt az Azonnali Fizetésről itt talál.

Átvezetéseket végezhet saját számlái között (például pár kattintással visszafizetheti hitelkártya tartozását).

Az átutalásokat és átvezetéseket több módon végre tudja hajtani. Megteheti a főképernyőről, főmenüből vagy számlatörténetből egy korábbi tranzakció alapján.

Fizetési kérelem

A fizetési kérelem egy olyan szolgáltatás, amellyel a kedvezményezett jelzi a fizető fél felé, hogy pénzösszeget vár tőle. A fizetési kérelem alapján azonnali átutalás teljesítésére akkor kerül sor, ha a fizető fél jóváhagyja a fizetési kérelmet. A kedvezményezett lehet közüzemi szolgáltató, vállalkozás vagy akár magánszemély is. A fizetési kérelem benyújtása – ellentétben a beszedéssel – a fizető fél számára nem jelent automatikus fizetési kötelezettséget. A fizető fél eldöntheti, hogy teljesíti, visszautasítja vagy figyelmen kívül hagyja a fizetési kérelmet.

Bankkártya kezelés

Betéti és hitelkártyáinak időzáras limitjeinek beállításával optimalizálhatja a kártyahasználatot, illetve módosíthatja kártyái mögött a számláit.

  • Egyszerűbbé téve a funkciót, mostantól külön kezelhető a vásárlási és készpénzfelvételi időzáras limitmódosítás.

Az Erste NetBankból már jól ismert elsődleges számlaváltás funkciót is elérhetővé tettük applikációnkban, így bármikor, kényelmesen módosíthatja az adott bankkártyához kapcsolódó számláit.

Díjnet és Sablonok

Egyszerűen kiegyenlítheti a Díjnet rendszerében regisztrált közüzemi számláit.

  • Egyszeri-díjmentes regisztrációval egy helyen tudja kezelni fizetendő elektronikus számláit, melyet a Díjnet kezel. 

Korábban rögzített partnereinek, pár kattintással újra rögzítheti átutalását.

A sablonok menüpontból indíthat újabb tranzakciót, kezelheti meglévő partnereit, kedvenceket állíthat, melyeket így egyszerűbben elér az utalások során.

Postaláda

Hozzáférhet NetBank Postaládájához, így naprakész lehet az értesítéseket illetően, illetve megoszthatja észrevételeit közvetlenül az applikációból.

  • A gyorsabb kapcsolattartás érdekében használja Postaláda funkciónkat, ahol kényelmesen és egyszerűen üzenhet nekünk

Tranzakciótörténet

Nyomon követheti folyamatban lévő tranzakcióit (akár a NetBankban indítottakat is).

  • A függő tételek menüpontban eléri azokat a jövőidejű vagy várakozó tranzakcióit, melyek még nem teljesültek

Visszakeresheti az Erste MobilBankban végzett összes tevékenységét.

  • A tevékenységnaplóban minden művelet visszakereshető, melyet MobilBankon végzett az elmúlt 365 napban.

Technikai feltételek

Technikai feltételek

Az alkalmazás futtatásához az alábbi feltételek megléte szükséges: Android vagy iOS okostelefon (Android: 5.0-tól magasabb, iOS: 12.4 verziószámú operációs rendszertől elérhető), valamint aktív internet kapcsolat (mobilinternet vagy WiFi).

A használathoz a készüléken nem szükséges egyéb biztonsági beállítás.

Kérdések és ügyintézés