Tervezett karbantartás / Planned maintenance

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein 2019. november 22. 22:00 óra és 2019. november 23. 6:00 óra között, valamint 2019. november 23. 22:00 és 2019. november 24. 06:00 óra közötti időszakban tervezett és ütemezett rendszer-karbantartási munkálatokat végzünk, amely több szolgáltatásunk (Erste Lakossági NetBank, Erste MobilBank, Vállalati NetBank, Electra, Erste TeleBank, sms szolgáltatások) működését is befolyásolja.

 

We hereby inform you that planned maintenance and development activities will be performed between this Friday and Monday on certain electronic systems of the Hungarian Erste Group, affecting the following dates and services:

Between 10 p.m. on November 22, 2019 and 6 a.m. on November 23, 2019, further more between 10 p.m. on November 23, 2019 and 6 a.m. on November 24, 2019 the operation of Erste Retail and Corporate NetBank, Electra, Erste MobilBank, Erste Telebank, text message services will be suspended.

 

A részletekért kattintson!/Please click here for details


Köszönjük a türelmet! / Thank you for your patience

Vigye magával pénzügyeit!

Töltse le az Erste MobilBank alkalmazást!

Új kényelmi funkcióval bővül a MobilBank, egyszerűbb lesz a NetBank használata is

2019. júliusától már minden internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatással (a továbbiakban: NetBank és/vagy MobilBank) rendelkező ügyfelünk kényelmesebben veheti igénybe a NetBankot . A belépés során és az egyes műveletek jóváhagyásakor az eddigieknél is biztosabban győződünk meg arról, hogy valóban Ön ül a számítógép előtt. Ehhez szükséges a MobilBank alkalmazás új, legfrissebb verziójának használata.

A mobil alkalmazások megváltoztatják, megkönnyítik életünket. Ezért fejlesztettük ki az Erste MobilBankot, amelyet már több, mint 200 000 ügyfelünk elégedetten használ. Mert könnyebbé és jobbá tette az életüket.


Ahogyan most Ön is hozzájárult egy jobb élethez!

Örömmel értesítjük, hogy összegyűlt a nemrég kitűzött 5.000 Erste MobilBank letöltés, ráadásul minden várakozást felülmúló gyorsasággal.
Ezzel hátrányos helyzetű gyerekeket segített Ön is egy könnyebb jövőhöz, és tette lehetővé programozói képzésüket.

A Mától Másképp Bankolok Stúdió csapatával nagyot álmodtunk, és az eredményeink is nagyok lettek! Mindez Ön nélkül nem jöhetett volna létre.

Köszönjük!

Az Erste Bank 5 gyermekotthonban (2 budapesti és 3 vidéki helyszínen) digitális oktatást szervez a Skool for Good-on keresztül. Minden gyermekotthonban 1 darab 10 hetes program valósul meg. A gyermekotthonok választhatnak, hogy általános, vagy középiskolás gyermekeknek kialakított foglalkozásokat indítanak az otthonban. Egy foglalkozáson, egy csoportban maximum 12 gyermek vesz részt. Az oktatás kezdete 2019. szeptember. A gyermekotthonokban a gyermekek önkéntes alapon vehetnek részt az oktatáson. Az oktatás költségéből minden ügyfél egyszeri Erste MobilBank letöltése és regisztrációja után 1000 Ft-ot fizet az Erste Bank, de legfeljebb 5 millió forintot.

Új kényelmi funkcióval bővült a MobilBank, egyszerűbb lesz a NetBank használata is

2019. júliusától már minden internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatással (a továbbiakban: NetBank és/vagy MobilBank) rendelkező ügyfelünk kényelmesebben veheti igénybe a NetBankot . A belépés során és az egyes műveletek jóváhagyásakor az eddigieknél is biztosabban győződünk meg arról, hogy valóban Ön ül a számítógép előtt. Ehhez szükséges a MobilBank alkalmazás új, legfrissebb verziójának használata. 

Ilyen egyszerű regisztrálni

Regisztráció

*Az automatikus SMS beolvasás csak Android rendszerű készülékeken elérhető, IOS-en a telefonjára érkező kódot másolással illesztheti be.

** Ha a felhasználó olyan telefonról jelentkezik be, amely Root-olt (Android) vagy Jailbrake-elt (IOS), abban az esetben az első használatkor el kell fogadnia az erre vonatkozó tájékoztatót

*** Amennyiben a készülék alkalmas a biometrikus azonosításra, abban az esetben az applikáció fel fogja kínálni ennek a lehetőségét, melyet rögtön aktiválni is lehet az első
bejelentkezés során.

Miben segíthet az Erste MobilBank?

Ugrás a tetejére

Nyitólap

Segítségével naprakész lehet: egy pillanat alatt ellenőrizheti egyenlegét, számlatörténetét.

A biometrikus azonosítás segítségével a belépés gyorsabb, mint valaha. A főképernyőre érkezve egyből látja egyenlegét, számlatörténetét és eléri a számlához kapcsolódó főbb funkciókat.

Átutalás, átvezetés

Átutalásokat indíthat, bármikor, amikor csak szeretne – meglévő vagy új partnerek számára.

Átvezetéseket végezhet saját számlái között (például pár kattintással visszafizetheti hitelkártya tartozását).

Az átutalásokat és átvezetéseket több módon végre tudja hajtani. Megteheti a főképernyőről, főmenüből vagy számlatörténetből egy korábbi tranzakció alapján.

Bankkártya kezelés

Betéti és hitelkártyáinak időzáras limitjeinek beállításával optimalizálhatja a kártyahasználatot, illetve módosíthatja kártyái mögött a számláit.

  • Egyszerűbbé téve a funkciót, mostantól külön kezelhető a vásárlási és készpénzfelvételi időzáras limitmódosítás.

Az Erste NetBankból már jól ismert elsődleges számlaváltás funkciót is elérhetővé tettük applikációnkban, így bármikor, kényelmesen módosíthatja az adott bankkártyához kapcsolódó számláit.

Díjnet és Sablonok

Egyszerűen kiegyenlítheti a Díjnet rendszerében regisztrált közüzemi számláit.

  • Egyszeri-díjmentes regisztrációval egy helyen tudja kezelni fizetendő elektronikus számláit, melyet a Díjnet kezel. 

Korábban rögzített partnereinek, pár kattintással újra rögzítheti átutalását.

A sablonok menüpontból indíthat újabb tranzakciót, kezelheti meglévő partnereit, kedvenceket állíthat, melyeket így egyszerűbben elér az utalások során.

Postaláda

Hozzáférhet NetBank Postaládájához, így naprakész lehet az értesítéseket illetően, illetve megoszthatja észrevételeit közvetlenül az applikációból.

  • A gyorsabb kapcsolattartás érdekében használja Postaláda funkciónkat, ahol kényelmesen és egyszerűen üzenhet nekünk

Tranzakciótörténet

Nyomon követheti folyamatban lévő tranzakcióit (akár a NetBankban indítottakat is).

  • A függő tételek menüpontban eléri azokat a jövőidejű vagy várakozó tranzakcióit, melyek még nem teljesültek

Visszakeresheti az Erste MobilBankban végzett összes tevékenységét.

  • A tevékenységnaplóban minden művelet visszakereshető, melyet MobilBankon végzett az elmúlt 365 napban.

FAQ

FAQ

Az Erste MobilBank a legelterjedtebb operációs rendszereken elérhető. (Android és iOS)

Android esetén a hivatalos Google Play Áruházból, míg iOS esetén az AppStore-ból tudja letölteni alkalmazásunkat.

Kérjük ellenőrizze, hogy készüléke operációs rendszere milyen verziószámú! Az Erste MobilBank Androidos telefon esetében 4.1-től magasabb, míg iOS-es készülékekről 8.0 verziószámú operációs rendszertől elérhető.

SMS engedélyek: Az aktiváláshoz, illetve a tranzakció megerősítéshez kapott ideiglenes kódok miatt.

Telefonkönyv engedélyek: Az applikációból indított TeleBank hívások miatt.

Mindösszesen rendelkeznie kell egy aktív NetBank szerződéssel.

Az applikációba történő bejelentkezéshez szükséges az Ön NetBank azonosítója, illetve az ahhoz tartozó jelszava.

A NetBanknál is használt telefonszámára kerül kiküldésre az első bejelentkezéshez szükséges 8 jegyű kód.

Az SMS-nek nincsen díja. 

Biztonsági okokból mPIN-nek kizárolag 6 számjegyű kódot adhat meg.

3 hibás mPIN megadást követően a Mobilbank alkalmazás tiltásra kerül, melyet csak NetBank azonosítójával, illetve az ahhoz tartozó jelszavával tud feloldani.

Ebben az esetben a csatorna tiltásra kerül, melyet csak a TeleBank-on keresztül tud feloldani.

Technikai feltételek

Technikai feltételek

Az Erste MobilBank alkalmazás IOS és Android operációs rendszerű okostelefonokra tölthető le.

Az alkalmazás futtatásához az alábbi feltételek megléte szükséges: Android vagy iOS okostelefon (Android: 4.4-től magasabb, iOS: 8.0 verziószámú operációs rendszertől elérhető), valamint aktív internet kapcsolat (mobilinternet vagy WiFi).

A használathoz a készüléken nem szükséges egyéb biztonsági beállítás.