Vigye magával pénzügyeit!

Töltse le az Erste MobilBank alkalmazást!

Új kényelmi funkcióval bővül a MobilBank, egyszerűbb lesz a NetBank használata is

2019. júliusától már minden internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatással (a továbbiakban: NetBank és/vagy MobilBank) rendelkező ügyfelünk kényelmesebben veheti igénybe a NetBankot . A belépés során és az egyes műveletek jóváhagyásakor az eddigieknél is biztosabban győződünk meg arról, hogy valóban Ön ül a számítógép előtt. Ehhez szükséges a MobilBank alkalmazás új, legfrissebb verziójának használata.

Ilyen egyszerű regisztrálni

Regisztráció

* Ha a felhasználó olyan telefonról jelentkezik be, amely Root-olt (Android) vagy Jailbrake-elt (IOS), abban az esetben az első használatkor el kell fogadnia az erre vonatkozó tájékoztatót

** Amennyiben a készülék alkalmas a biometrikus azonosításra, abban az esetben az applikáció fel fogja kínálni ennek a lehetőségét, melyet rögtön aktiválni is lehet az első
bejelentkezés során.

Miben segíthet az Erste MobilBank?

Ugrás a tetejére

Nyitólap

Segítségével naprakész lehet: egy pillanat alatt ellenőrizheti egyenlegét, számlatörténetét.

A biometrikus azonosítás segítségével a belépés gyorsabb, mint valaha. A főképernyőre érkezve egyből látja egyenlegét, számlatörténetét és eléri a számlához kapcsolódó főbb funkciókat.

Átutalás, átvezetés

Átutalásokat indíthat, bármikor, amikor csak szeretne – meglévő vagy új partnerek számára.

2020. március 2-ától az Azonnali Fizetési Rendszer indulásával az alábbi három új szolgáltatás igénybevételére nyílik lehetősége:

  • azonnali forint belföldi átutalás (továbbiakban: azonnali átutalás/átutalás)
  • másodlagos számlaazonosító rögzítése (e-mail cím, mobiltelefonszám, adószám, adóazonosító jel)
  • fizetési kérelem megadása és fogadása bankon belül

További információt az Azonnali Fizetésről itt talál.

Átvezetéseket végezhet saját számlái között (például pár kattintással visszafizetheti hitelkártya tartozását).

Az átutalásokat és átvezetéseket több módon végre tudja hajtani. Megteheti a főképernyőről, főmenüből vagy számlatörténetből egy korábbi tranzakció alapján.

Fizetési kérelem

A fizetési kérelem egy olyan szolgáltatás, amellyel a kedvezményezett jelzi a fizető fél felé, hogy pénzösszeget vár tőle. A fizetési kérelem alapján azonnali átutalás teljesítésére akkor kerül sor, ha a fizető fél jóváhagyja a fizetési kérelmet. A kedvezményezett lehet közüzemi szolgáltató, vállalkozás vagy akár magánszemély is. A fizetési kérelem benyújtása – ellentétben a beszedéssel – a fizető fél számára nem jelent automatikus fizetési kötelezettséget. A fizető fél eldöntheti, hogy teljesíti, visszautasítja vagy figyelmen kívül hagyja a fizetési kérelmet.

Bankkártya kezelés

Betéti és hitelkártyáinak időzáras limitjeinek beállításával optimalizálhatja a kártyahasználatot, illetve módosíthatja kártyái mögött a számláit.

  • Egyszerűbbé téve a funkciót, mostantól külön kezelhető a vásárlási és készpénzfelvételi időzáras limitmódosítás.

Az Erste NetBankból már jól ismert elsődleges számlaváltás funkciót is elérhetővé tettük applikációnkban, így bármikor, kényelmesen módosíthatja az adott bankkártyához kapcsolódó számláit.

Díjnet és Sablonok

Egyszerűen kiegyenlítheti a Díjnet rendszerében regisztrált közüzemi számláit.

  • Egyszeri-díjmentes regisztrációval egy helyen tudja kezelni fizetendő elektronikus számláit, melyet a Díjnet kezel. 

Korábban rögzített partnereinek, pár kattintással újra rögzítheti átutalását.

A sablonok menüpontból indíthat újabb tranzakciót, kezelheti meglévő partnereit, kedvenceket állíthat, melyeket így egyszerűbben elér az utalások során.

Postaláda

Hozzáférhet NetBank Postaládájához, így naprakész lehet az értesítéseket illetően, illetve megoszthatja észrevételeit közvetlenül az applikációból.

  • A gyorsabb kapcsolattartás érdekében használja Postaláda funkciónkat, ahol kényelmesen és egyszerűen üzenhet nekünk

Tranzakciótörténet

Nyomon követheti folyamatban lévő tranzakcióit (akár a NetBankban indítottakat is).

  • A függő tételek menüpontban eléri azokat a jövőidejű vagy várakozó tranzakcióit, melyek még nem teljesültek

Visszakeresheti az Erste MobilBankban végzett összes tevékenységét.

  • A tevékenységnaplóban minden művelet visszakereshető, melyet MobilBankon végzett az elmúlt 365 napban.

FAQ

FAQ

Az Erste MobilBank a legelterjedtebb operációs rendszereken elérhető. (Android és iOS)

Android esetén a hivatalos Google Play Áruházból, míg iOS esetén az AppStore-ból tudja letölteni alkalmazásunkat.

Kérjük ellenőrizze, hogy készüléke operációs rendszere milyen verziószámú! Az Erste MobilBank Androidos telefon esetében 5.0-tól magasabb, míg iOS-es készülékekről 12.4 verziószámú operációs rendszertől elérhető.

SMS engedélyek: Az aktiváláshoz, illetve a tranzakció megerősítéshez kapott ideiglenes kódok miatt.

Telefonkönyv engedélyek: Az applikációból indított TeleBank hívások miatt.

Mindösszesen rendelkeznie kell egy aktív NetBank szerződéssel.

Az applikációba történő bejelentkezéshez szükséges az Ön NetBank azonosítója, illetve az ahhoz tartozó jelszava.

A NetBanknál is használt telefonszámára kerül kiküldésre az első bejelentkezéshez szükséges 8 jegyű kód.

Az SMS-nek nincsen díja. 

Biztonsági okokból mPIN-nek kizárolag 6 számjegyű kódot adhat meg.

3 hibás mPIN megadást követően a Mobilbank alkalmazás tiltásra kerül, melyet csak NetBank azonosítójával, illetve az ahhoz tartozó jelszavával tud feloldani.

Ebben az esetben a csatorna tiltásra kerül, melyet csak a TeleBank-on keresztül tud feloldani.

Technikai feltételek

Technikai feltételek

Az Erste MobilBank alkalmazás IOS és Android operációs rendszerű okostelefonokra tölthető le.

Az alkalmazás futtatásához az alábbi feltételek megléte szükséges: Android vagy iOS okostelefon (Android: 5.0-tól magasabb, iOS: 12.4 verziószámú operációs rendszertől elérhető), valamint aktív internet kapcsolat (mobilinternet vagy WiFi).

A használathoz a készüléken nem szükséges egyéb biztonsági beállítás.