Tervezett karbantartás / Planned maintenance

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein 2020. január 24. 22:00 óra és 2020. január 25. 8:00 óra közötti időszakban tervezett és ütemezett rendszer-karbantartási munkálatokat végzünk, amely több szolgáltatásunk (Erste Lakossági NetBank, Erste Vállalati NetBank, Erste MobilBank, Electra, Internetes Vásárlást Ellenőrző SMS kód, sms szolgáltatások, weboldal szolgáltatások) működését is befolyásolja. A karbantartás 2020. január 24. 21:00 óra és 2020. január 26. 24:00 óra közötti időszakban a TeleBank szolgáltatás működését is befolyásolja.

 

We hereby inform you that planned maintenance and development activities will be performed between this Friday, Saturday and Sunday on certain electronic systems of the Hungarian Erste Group, affecting the following dates and services:Between 10:00 p.m. on January 24, 2020 and 8 a.m. on January 25, 2020 the operation of Erste Retail NetBank, Erste Corporate NetBank, Electra, Erste MobilBank, 3D Secure Code, sms services, website services will be suspended. Between 9 p.m. on January 24, 2020 and midnight of January 26, 2020 the operation of Erste TeleBank will be suspended.

 

A részletekért kattintson!/Please click here for details


Köszönjük a türelmet! / Thank you for your patience

Segítség a MobilePay kártyaregisztrációhoz!

Amennyiben az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásaink (továbbiakban NetBank és/vagy MobilBank és/vagy MobilePay) közül a MobilePay kártyaregiszráció során megakadt az aktiváló kód megadásánál,
az alábbiakban felsoroljuk a kártyaaktiválási utakat. Ezek eltérőek lehetnek attól függően, hogy Ön rendelkezik-e SMS-szolgáltatással bankunknál.

A MobilePay-be regisztrálni kívánt kártyát a kártyaadatok megadása után aktiválni kell egy 4 jegyű kód segítségével.

Hogyan juthat a kódhoz?

  1. SMS-ben azonnal kiküldjük, ha rendelkezik a kártyához SMS-szolgáltatással – ekkor a szerződésben megadott telefonszámra küldjük ki a kódot
  2. Ha Ha nincs SMS-szolgáltatása, a kártya regisztrációját követő banki munkanapon megtalálja a kódot a számlatörténetben, az 1 Ft-os tranzakció részleteinél. Betéti kártya esetén az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás (továbbiakban NetBank, MobilBank), hitelkártya esetén a NetBank számlatörténetben látható a kód.

Amennyiben további segítségre van szüksége, vagy nem találja a kódot, kérjük hívja telefonos banki szolgáltatásunkat (továbbiakban TeleBank) a +36 1 298 0222-es számon, vagy írjon nekünk az apps@erstebank.hu címre.

Technikai feltételek

  • Android vagy iOS operációs rendszerű okostelefon, élő, SMS-küldésre alkalmas telefonszámmal
    • Az operációs rendszer minimum verziószáma: Android esetén 5.0 és annál magasabb, 
    • iOS esetén 9.0 és annál magasabb
  • Aktív internetkapcsolat (mobil- vagy wifi kapcsolat)
  • A készüléken egyéb biztonsági beállítás nem szükséges

Ismerje meg a MobilePay alkalmazás összes funkcióját a kézikönyvünk segítségével!