Segítség a MobilePay kártyadigitalizációhoz!

Amennyiben sikeresen digitalizált kártyájánál az appon belüli jobb oldali NFC menü tetején a következő hibaüzenetet találja:

„Jelenleg nem használható a xxxx kártya NFC fizetésre, mert nem sikerült kommunikálni a szolgáltatóval”, úgy kérjük, végezze el a következő műveleteket:

  1. App eltávolítása a futó alkalmazások közül
  2. Repülő mód bekapcsolása
  3. Készülék újraindítása
  4. Wifi/mobilnet visszakapcsolása
  5. Appba belépés

Ha a hibaüzenet továbbra is látható, először a Bankkártyáim menüben a kártya melletti Szerkesztés gombra kattintva válassza a digitalizálás törlése lehetőséget. Sikeres törlés után kérjük digitalizálja újra a kártyát.

Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy a kártya törlésére, újraregisztrálására
és digitalizálására van szükség a helyes működéshez.

https://www.erstebank.hu/hu/ebh-nyito/mindennapi-penzugyek/elektronikus-szolgaltatasok/erste-mobilepay/new-erste-mobilepay-help

Kérdés esetén írjon nekünk az apps@erstebank.hu címre.

Technikai feltételek

  • Android vagy iOS operációs rendszerű okostelefon, élő, SMS-küldésre alkalmas telefonszámmal
    • Az operációs rendszer minimum verziószáma: Android esetén 5.0 és annál magasabb, 
    • iOS esetén 9.0 és annál magasabb
  • Aktív internetkapcsolat (mobil- vagy wifi kapcsolat)
  • A készüléken egyéb biztonsági beállítás nem szükséges

Ismerje meg a MobilePay alkalmazás összes funkcióját a kézikönyvünk segítségével!