Ismerd meg!
Nézd meg George bemutatkozó videóját.

Miben egyedi George?





#rendrakás #george #bankolas Költéseid is csoportosítsd egyedi #-ekkel!

A George Appban, aki keres, az talál. Bármi után kutatsz is.

George sokszínű. Te választhatod ki, éppen milyen.

Ha a George App nálad van, a számlák is kéznél vannak. Fotózd le őket, töltsd fel, tartsd őket egy helyen.

Csak semmi számolgatás! A kimutatások segítenek egyensúlyba hozni a pénzügyeidet!

Hogyan szerezd meg George-ot?
Ha Erste-ügyfél vagy és van MobilBankod, akkor frissítsd George Appra az alkalmazás-áruházadban, és lépj be!
Ha van Erstés számlád valamint internetbanki és mobilalkalmazási szerződésed is, akkor töltsd le a George Appot és regisztrálj az E-csatorna azonosítóddal és jelszavaddal. Ehhez itt egy videós segédlet.
Gyakori kérdések
Hol találom az E-csatorna azonosítóm?
Az E-csatorna szerződéseden megtalálod, egy 7 számjegyű azonosító számot vagy egy általad választott felhasználó nevet keress. Ha eddig NetBankot használtál, akkor az E-csatorna azonosítód megegyezik a régi NetBank azonosítóddal, így George-ba ugyanúgy tudsz belépni.
Hogyan tudok új utalást indítani?
Utalást leggyorsabban az Áttekintő oldalról kezdeményezhetsz. Válaszd ki azt a terméket, amiről az utalást indítani szeretnéd, majd nyomj az „+ Új utalás” gombra a termék csempe alsó részén.
Hol találom meg a betéti kártyámat?
Betéti és virtuális kártyáidat mindig annál a számlaterméknél találod, amihez a kártya kapcsolva van. Érintsd meg a számlaterméket, hogy megjelenjenek a tranzakciók, majd a fenti menüben válaszd a „Funkciók” menüpontot. A funkciókban találod meg bankkártyáidat. A bankkártya funkciók megjelenítéséhez csak érintsd meg a használni kívánt kártyát.
Hol találom a sablonjaimat?
George Appon a sablonokat a +Új utalás gombra kattintva éri el, a Sablonok menüpontban.
Hogyan tudok új kártyás vásárlási limitet beállítani?
Válaszd ki azt a kártyádat, amin módosítani szeretnéd a limitet, majd a kártya funkcióknál válaszd ki a „Kártyalimit” opciót. (Ha nem találod a kártyalimit menüpontot, itt találsz képes útmutatót.) A kártyalimit oldalon válaszd a „Kártyás fizetés” opciót. Add meg a beállítani kívánt összeget, fontos, hogy csak a minimum és a maximális limit közötti értéket adhatsz meg, ezek összege kártyánként eltérhet. A beállítás átmeneti, csak 24 óráig érvényes, utána visszaáll az eredetire. Az összeg megadása után válaszd a képernyő jobb felső sarkában található „Aláírás” gombot. Az aláíró oldalon ellenőrizd az adatokat, majd nyomj az „Aláírás” gombra. Sikeres beállítás után a „Kártyalimit”-ek oldalon ellenőrizheted, mikor áll vissza a limited az állandó szintre.
A limitmódosítást akkor is elvégezheted, ha van érvényes beállított 24 órás limited, így nem kell megvárnod, hogy elteljen a 24 óra, ha azonnal vissza szeretnéd állítani az előzőt.

Hogyan tudok új készpénzfelvételi limitet beállítani?
Válaszd ki a kártyád, amin módosítani szeretnéd a limitet, majd a kártya funkcióknál válaszd ki a „Kártyalimit” opciót. (Ha nem találod a kártyalimit menüpontot, itt találsz képes útmutatót.) A kártyalimit oldalon válaszd a „Készpénzfelvétel” opciót. Add meg a beállítani kívánt összeget! Fontos, hogy csak a minimum és a maximális limit közötti értéket adhatsz meg, ezek összege kártyánként eltérhet. A beállítás átmeneti, csak 24 óráig érvényes, utána visszaáll az eredetire. Az összeg megadása után válaszd a képernyő jobb felső sarkában található „Aláírás” gombot. Az aláíró oldalon ellenőrizd az adatokat, majd nyomj az „Aláírás” gombra. Sikeres beállítás után a „Kártyalimit”-ek oldalon ellenőrizheted, mikor áll vissza a limited az állandó szintre.
A limitmódosítást akkor is elvégezheted, ha van érvényes beállított 24 órás limited, így nem kell megvárnod, hogy elteljen a 24 óra, ha azonnal vissza szeretnéd állítani az előzőt.

Hol tudok Díjnet számlát befizetni?
Az új internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásainkon, a George Weben és a George Appon keresztül más módon fizetheted közüzemi számláid. Ha jelenleg a Díjnet fiókodba érkező elektronikus számláidat az Erste NetBankba irányítod át, majd ott a Megbízások menüpontban egyenlíted ki, ezt átmenetileg, az Erste NetBank kivezetéséig még megteheted.
Azt követően beállíthatsz csoportos beszedést. Ezzel felhatalmazod a bankot, hogy a megadott szolgáltatónak jelezze, hogy ezentúl csoportos beszedéssel egyenlíted ki számláidat, egyúttal onnantól a bank engedi a szolgáltatónak beszedni a bankszámládról az aktuálisan fizetendő összeget minden hónapban. Így a továbbiakban nem lesz teendőd számláid befizetésével, azok automatikusan megtörténnek. Mindössze egyszer kell megadnod a szolgáltatókat, amelyeket bármikor módosíthatsz.
Hogyan tudok számlák közötti átvezetést indítani?
Pár érintés az egész. Az Áttekintés oldalon, annak a számlaterméknek a csempéjén bökj az "+ Új utalás" vagy "+ Saját számlák közötti átvezetés" gombra, melyről indítani szeretnéd az átvezetést. A következő oldal alsó részén találod felsorolva azokat a számlákat, melyre indíthatsz átvezetést. Válaszd ki a célszámlát! Ezt követően már csak az összeget kell megadnod és indíthatod is az átvezetést.
Hogyan tudom módosítani az alkalmazás nyelvét?
Apple készüléken a telefon „Beállítások” menüjében a George alkalmazást kiválasztva van lehetőség az „Előnyben részesített nyelv” módosítására.
Android készüléken lépj át a „Profil” fülre, majd válaszd a „Beállítások” menüpontot. A felsorolásból válaszd ki a „Nyelv beállítása” menüpontot, majd nyomj arra a nyelvre, amit használni szeretnél. A módosítások érvénybe léptetéséhez újra kell indítani az alkalmazást.
Miért George az új digitális szolgáltatás neve?
George egy nemzetközi márka. Nézd meg alábbi kis videónkat, amiből kiderül a névválasztás háttere:
Hol találom a deviza megbízásokat?
Jelenleg nem érhető el, de fejlesztése folyamatban van. A funkciót továbbra is az Erste NetBankban éred el.
Hol találom az állandó megbízásokat?
Jelenleg nem érhető el, de fejlesztése folyamatban van. A funkciót továbbra is az Erste NetBankban éred el.
Melyik összeget válasszam hitelkártya tartozás visszafizetéskor?
Fordulónapi tartozásod kiegyenlítésekor a „Minimum fizetendő összeget” válaszd, ha a minimum törlesztendőt szeretnéd visszafizetni. Ha a fordulónapi teljes tartozásodat törlesztenéd, akkor az „Utolsó számla”-t válaszd. A fordulónapi tartozás megfizetésekor a „Jelenlegi tartozásod” alatt megjelenített összeget figyelmen kívül hagyhatod, ez mutatja meg, hogy az adott napon mennyi az összes lekönyvelt, de még vissza nem fizetett tartozásod. Ebben a fordulónap utáni tételek is benne vannak, amik visszafizetésére még több, mint egy hónapod van.
Hogyan tudok hitelkártya számláról átutalást indítani?
A funkció jelenleg nem érhető el, de fejlesztése folyamatban van. Hitelkártya számláról való átutalás indítására használd az Erste NetBankot.
Hogyan tudok hitelkártya hűségpontokat beváltani?
Jelenleg nem érhető el az alkalmazásban, de fejlesztése folyamatban van. A funkciót továbbra is az Erste NetBankban éred el.
Miért jelenik meg angol szöveg a számlatörténetben található tranzakcióknál?
A költség kategóriák technikai hiba miatt jelennek meg angolul a számlatörténetben, melynek javítása folyamatban van.
Csoportos beszedésnél a Megbízások és zárolások menüpontban, miért nem a szolgáltató neve jelenik meg?
Jelenleg csak a tranzakció történetben szereplő, már teljesült megbízásoknál jelenik meg a szolgáltató neve, a Megbízások és zárolások menüpontban, a beszedés előtt még nem. A hiba javítása folyamatban van.