Mira, az Erste Bank digitális asszisztense

Kérdezzen Mirától és munkatársainktól a chatfelületek segítségével!

 

Hol léphetek kapcsolatba Mirával?

A chatszolgáltatás az Erste Bank meghatározott weboldalain, a George Weben, a hivatalos Facebook-oldalunkon, a Facebook Messenger alkalmazásban és a Viber oldalunkon keresztül érhető el.

 

Milyen ügyekben kereshetem Mirát?

A chatbotunkkal és kollégáinkkal folytatott chatbeszélgetések nem azonosított csatornán történnek, így kizárólag általános információkkal kapcsolatban nyújthatnak segítséget.

Nem fogadhatunk el tranzakciós megbízást vagy egyéb, azonosítást igénylő megbízásokat, tehát sem átutalás, sem beszedés, sem egyéb fizetési művelet nem indítható.

Az Erste chatszolgáltatáson keresztül feltett kérdés, észrevétel nem minősül hivatalosan benyújtott panasznak. Kérjük, hogy panasz benyújtására továbbra is hivatalos csatornáinkat használja!

 

Hogyan használhatom a chatszolgáltatást?

Chatet a George Weben és az Erste Bank honlapjának meghatározott oldalain tud kezdeményezni a képernyő jobb alsó részén található chatsávra kattintva, illetve a hivatalos Facebook-oldalunkon, a Facebook Messenger alkalmazásban és a Viber oldalunkon keresztül.

Használatához a hatályos adatkezelési szabályozás miatt el kell fogadnia adatvédelmi tájékoztatónkat: https://www.erstebank.hu/hu/adatkezelesi

Ezután először chatbotunktól (robot kollégánktól) tud általános információkkal kapcsolatosan kérdezni. A beírt kérdésekre Mira automatikusan válaszol. A chatablak alján található gombok segítségével is kiválaszthatja, mivel kapcsolatban szeretne érdeklődni.

Amennyiben Mira nem ad kielégítő választ, vagy részletesebben szeretne egy témával kapcsolatban tájékozódni, lehetősége van munkatársunkkal is beszélgetni írásban. A beszélgetés befejezése végén értékelheti Mirát, a digitális asszisztenst, illetve munkatársunkat is.

Milyen feltételekkel használhatom a szolgáltatást?

Kapcsolódó szolgáltatások