Foglalj online időpontot bankfiókjainkba!
Banki ügyintézés várakozás és sorban állás nélkül.
Válaszd ki a legközelebbi bankfiókot, add meg a szükséges adatokat, mi pedig e-mailben visszaigazolást küldünk a foglalásról. Ha mégsem alkalmas az időpont, ugyanitt le is mondhatod.
Mik a foglalás lépései?
Válaszd ki a bankfiókot!
Válaszd ki a szolgáltatást!
Válaszd ki az időpontot!
E-mailben kapott üzenetünk segítségével erősítsd meg az időpontot!
Visszaigazoló e-mailt küldünk, amelyben minden információt megtalálsz a foglalásról.
Gyakori kérdések
Mit kell tennem, ha mégsem jó az időpont?
Az e-mailben kapott linken keresztül törölhető a foglalás.
Mi történik, ha később érkezem a fiókba, mint ahogy azt foglaltam?
Amennyiben 15 percet meghaladó a késés, sajnos a következő ügyfél után intézheted a pénzügyeid.
Tudok egyszerre több időpontot is foglalni egy napra többféle ügyintézéshez?
Egy napra egy időpont foglalása lehetséges. A bankfiókban más ügyben is intézkedhetsz, kollégáink átirányítanak.
Mely szolgáltatásokra tudok időpontot foglalni?
- Lakossági ügyintézés
- Prémium ügyintézés
- Mikrovállalati és társasházi ügyintézés
- Jelzáloghitel ügyintézés
Hogyan kapok visszaigazolást az időpontfoglalásról?
Az időpontfoglalásról e-mailben küldünk visszaigazolást.
Mi történik, ha nem kapok visszaigazolást? Akkor is él a foglalásom?
Amennyiben nem érkezett visszaigazolás, a foglalás nem él. Mindenképpen ellenőrizd a kapott e-mailt a Levélszemét mappában is!
Mi történik, ha nem akarom megadni az e-mail címemet?
Ebben az esetben nincs lehetőség online időpontfoglalásra.
Hogyan tudok időpontot foglalni olyan bankfiókba, amely nincs a listában?
Időpontfoglalás csak a listában felsorolt bankfiókokba lehetséges. A többi fiókba a szokásos módon, a TeleBankon keresztül jelentkezhetsz be.