Mastercard hitelkártyával rendelkező ügyfeleink már a pénztárnál dönthetnek úgy, hogy POS terminálos vagy internetes vásárlásuk összegét több egyenlő részletben, a hitelkártya kamatához képest alacsonyabb kamattal fizetik vissza.
THM: 34,36%1
Jelenleg már több, mint százezer bankkártya elfogadó terminál és kb. 6 000 webshop alkalmas arra, hogy részletfizetési opciót kínáljon vásárlás közben. Ennek ellenére előfordulhat, hogy nem minden kereskedelmi egységnél érhető el a szolgáltatás. Ezért kérjük, hogy az adott üzletben, illetve webáruházban előzetesen érdeklődjön erről.
Az Azonnali Könnyített Törlesztés lehetőséget – a Bank jóváhagyása alapján – alapértelmezetten elérhetővé tesszük a Főkártya birtokos számára, melyet követően már közvetlenül a vásárláskor dönthet a POS terminálon megjelenő részletfizetési lehetőségről.
Ezen beállítás nem jár kötelezettséggel, és bármikor módosíthatja bankfiókjainkban vagy a TeleBankon keresztül.
Gyakori kérdések
Pontosan mi is ez az új szolgáltatás?
Az Azonnali Könnyített Törlesztés szolgáltatásnak köszönhetően a Mastercard hitelkártyájával intézett POS, illetve VPOS vásárlásai összegére a fizetési művelet során könnyített törlesztést vehet igénybe.
A vásárlás összegét több egyenlő részletben, a hitelkártya kamatához képest alacsonyabb kamattal fizetheti vissza.
Hogyan működik?
Amennyiben vásárlása összege eléri a Hirdetményben meghatározott minimum összeget, a vásárlás során a POS, VPOS terminálon megjelenik a könnyített törlesztésre vonatkozó konkrét ajánlat.
Ezen ajánlatot azonnal elfogadhatja, igénye szerint módosíthatja a futamidőt, vagy elutasíthatja a könnyített törlesztési lehetőséget (ebben az esetben a vásárlási tranzakciót normál vásárlásként könyveljük).
Jóváhagyás esetén a részletfizetési szolgáltatás részleteit a soron következő számlakivonatban írásban is megerősítjük.
Mit kell tennie?
Az Azonnali Könnyített Törlesztés szolgáltatást – a Bank jóváhagyása alapján – alapértelmezetten elérhetővé tesszük a Főkártya birtokos számára, mely beállítás bármikor módosítható bankfiókjainkban vagy a TeleBankon keresztül. E szerint a Főkártya birtokos kérheti a szolgáltatás törlését (így a továbbiakban nem fog megjelenni számára a részletfizetési lehetőség a POS/VPOS terminálon), valamint azt is, hogy ezen részletfizetési lehetőség legyen elérhető a Társkártya birtokos(ok) számára is.
Mennyibe kerül a szolgáltatás?
A hitelkártyához kapcsolódó Azonnali Könnyített Törlesztés szolgáltatást a Lakossági Hitel Hirdetmény 5. sz. mellékletében meghirdetett időponttól és pénzügyi kondíciókkal nyújtjuk.
Az Azonnali Könnyített Törlesztés szolgáltatás rendelkezésre állása díjmentes, és bármikor, feltétel és indoklás nélkül lemondható. A lemondás a már részletfizetésbe került vásárlásokat nem érinti.
Igénybevétel esetén a törlesztőrészletek esedékessége megegyezik a hitelkártyára vonatkozó fizetési határidővel. A tartozás pedig részben vagy teljes egészében előtörleszthető, valamint lehetősége van a futamidő csökkentését is kérni.
Mi történik, ha megszűnik a hitelkártya szerződésem?
Ha a szerződés bármely okból megszűnik, a részletfizetési szolgáltatás is automatikusan megszűnik. Ez esetben a könnyített törlesztésben nyilvántartott teljes összeget a szerződés megszűnésének időpontjában, egy összegben kell visszafizetnie.
Mit tegyek, ha meggondoltam magam, vagy módosítani szeretnék a kiválasztott konstrukción?
A beállított részletfizetést megtekintheti a NetBank fiókjában. Igény esetén lehetősége van részleges, valamint teljes előtörlesztést kérni a TeleBankon keresztül.
További információk
1Reprezentatív példa:
500 000 Ft hitelösszeg, 1 év futamidő, 2,492% rögzített havi hitelkamat, a hitel teljes díjában foglalt díj, jutalék, költség és adó 84 639 Ft, THM (Teljes Hiteldíj Mutató): 34,36%, a fogyasztó által fizetendő teljes összeg 584 639 Ft, a havi törlesztőrészletek összege: 48 720 Ft.
További információkat az Erste Bank Lakossági Hitelkártya Általános Szerződési Feltételeiben, valamint az Erste Bank Lakossági Hitel Hirdetmény 5. számú mellékletének Hitelkártya Részletfizetések pontjában talál.
Amennyiben további kérdése van, hívja a TeleBankot a +36 1 298 0222-es telefonszámot munkanapokon 07:00 és 21:00 között, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.