Skip navigation
  • Fiók és ATM kereső
  • Kapcsolat

Lépjen velünk kapcsolatba!

  • Email
  • TeleBank
    +36 1 298 0196
  • Fiók és ATM kereső
Erste Bank Hungary Zrt. logó
Kiemelt ügyfelek
  • Kiemelt ügyfelek
  • Magánszemélyek
  • Power Business
  • Befektetési termékek
  • Erste Prémium
  • Erste World
  • Erste Private Banking
  • Erste Bróker
  • NetBank belépés
  • Lakossági NetBank NetBank
  • Private Banking NetBank Private Banking NetBank
  • Mikrovállalati NetBank Mikrovállalati NetBank
  • Vállalati NetBank Vállalati NetBank
  • NetBroker NetBroker
  • NetBrokerPro NetBrokerPro
  • NetTrader NetTrader
Erste Bank Hungary Zrt. logó
  • Legyen 2020 is a jó befektetési döntések éve! – Bencze Lajos, az Erste World vezetője évindító köszöntőjében a tavalyi évet is értékeli
  • Erste World ügyfeleink negyedévente találkoznának bankárukkal
  • Brókeri szolgáltatással bővült az Erste World vagyonkezelési szolgáltatása
  • Erste World szolgáltatások a mérleg másik oldalán

Erste World ügyfeleink negyedévente találkoznának bankárukkal

Tavaly is megkérdeztük Erste World ügyfeleinket, mennyire elégedettek szolgáltatásainkkal, min szeretnének javítani. A korábban elvárt egyedi, taktikai ötletre is találtunk megoldást.  

 

Ügyfeleink rendszeres visszajelzése fontos, éppen ezért 2019 őszén is elvégeztük ügyfél-elégedettségi felmérésünket Erste World partnereink között. Ez utat mutat abban, miben érdemes fejlődnünk ahhoz, hogy minél magasabb minőségben szolgálhassuk ki igényeiket.

A világgal együtt a befektetési világ is felgyorsult, rengeteg az információ, amit folyamatosan fel kell dolgozni, értelmezni, és elemezni szükséges ahhoz, hogy a portfóliók kezelésében megfelelő döntéseket hozhassunk. A felmérés eredménye is azt mutatja, hogy Erste World ügyfeleink igényt tartanak a rendszeres kapcsolattartásra, 41 százalékuk negyedévente, 34 százalékuk pedig akár havonta találkozna bankárával, hogy áttekintse portfólióját és lehetőségeit.

A személyes találkozókon értékes információkat szeretnénk átadni, ezért különösen nagy öröm, hogy a legfrissebb kutatás szerint ügyfeleink jelentős többsége kifejezetten elégedett szakmai felkészültségével és a találkozók eredményével.

2019-től új helyszínen, a Hillside irodaházban is várjuk ügyfeleinket. Igyekeztünk elegáns környezetet és jó légkört teremteni, ami a visszajelzések alapján sikerült. Új irodánk atmoszféráját a megkérdezett ügyfelek nagyon jónak találják.

Erste World ügyfeleink kevéssé kényelmesnek ítélték, hogy a brókeri szolgáltatás korábban különvált az egyéb befektetési, vagyonkezelési szolgáltatásoktól, illetve jelezték, hogy az eddiginél több, egyedi taktikai befektetési ötletet várnak el bankárunktól. Ezért az Erste World bankár vezető ügyfélkapcsolat-tartása mellett közvetlen hozzáférést biztosítunk a brókeri szolgáltatásainkhoz is, tehát biztosítjuk a professzionális tőzsdei üzletkötőn keresztül történő, klasszikus részvény-, illetve deviza kereskedés lehetőségét.

Bízunk abban, hogy elégedettek lesznek új szolgáltatásunkkal és törekvéseinkkel. Köszönjük, hogy évről évre értékelik és segítik munkánkat!

*Vizsgált ügyfélkör: Erste World banki ügyfelek
  Vizsgált időszak: 2019. július eleje – december vége
  Minta elemszám: N=401 (sikeres interjú)

  • Szolgáltatások
  • Nyomtatás
  • Facebook megosztás
  • Twitter megosztás
  • LinkedIn megosztás
  • Erste Bank Hungary Zrt. - Vagyontervezés
  • Erste World
  • Erste World Hírlevél 202002
  • Erste World ügyfeleink negyedévente találkoznának bankárukkal
Vissza a lap tetejére

Elektronikus szolgáltatások

  • NetBank
  • MobilBank
  • MobilePay
  • TeleBank
  • Árfolyamok
  • Fiók- és ATM kereső
  • Apple Pay
  • Erős ügyfélazonosítás - SCA
  • Open Banking

Hasznos linkek

  • MyErste
  • Hirdetmények
  • MNB egyenleg
  • Biztonsági központ
  • Napi monitor
  • Napközbeni átutalás és hétvégi, bankon belüli átutalás
  • Pénzmosás megelőzés
  • Címletválasztás ATM-en
  • Készpénzbefizetés ATM-en
  • Visszaélés bejelentése
  • Kibővített ATM hálózat
  • Címletváltás, sérült címletek beváltása
  • Pénzügyi rezsicsökkentés
  • Bankváltási útmutató

Sajtó/Média

  • Közlemények
  • Sajtókapcsolat
  • Factsheet

Rólunk

  • Bankunkról
  • Hivatalos közzétételek
  • Leányvállalatok és stratégiai partnerek
  • Társadalomért
  • Information for Banks

Fogyasztóvédelem

  • Fogyasztói tájékoztatások
  • Esélyegyenlőség
  • Ügyféltájékoztatók, nyomtatványok fizetési késedelem esetén
  • Panaszkezelés
  • Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ
  • Mentőcsomagok
  • GDPR Kisokos
  • OBA tájékoztatók
  • Öröklési tájékoztató

Karrier

  • Erste Karrier portál
  • Erste Mobilbankár

Mobil bankolás

Erste MobilBank Erste MobilePay

Akadálymentesítés - Betűméret változtatása

  • Kövessen bennünket a közösségi oldalakon!
  • Facebook
  • Youtube
  • LinkedIn
  • Impresszum
  • Jogi nyilatkozat
  • Adatkezelési Tájékoztató
  • Cookie policy
  • Hirdetmények
  • Üzletszabályzat
  • ÁSZF
#
© 2020 Erste Bank Hungary Zrt. H-1138 Budapest, Népfürdő utca 24-26.