Problémád van a bejelentkezéssel?

Igényelj online új jelszót!

Ehhez készítsd elő 7 számjegyű e-csatorna azonosítód és ha van, akkor a bankkártyádat is!

Máshol akadtál el?

Segítséget ezen az oldalon találsz: Digitális szolgáltatások segédlet

Ha online nem sikerült, akkor így kérhetsz új jelszót

Hívd a +36 1 298 0222-es telefonszámon a TeleBankot! Automata rendszerünk a nap 24 órájában elérhető, válaszd a 2/2-es menüpontot!

A TeleBankos azonosításhoz szükséged lesz:

  • az E-csatorna azonosítódra (7 számjegyű és megegyezik a korábbi TeleBank/NetBank azonosítóddal), valamint
  • E-csatorna PIN-kódodra (TPIN-kód). Ez egy 4 számjegyű kód, amit a TeleBank szerződéskötéskor kaptál borítékban vagy SMS-ben.