Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein 2019. május 24-26. között tervezett, a Bankok számára kötelezően előírt rendszer-karbantartási munkálatokat végzünk, amely több szolgáltatásunk (NetBank, Electra, mobilalkalmazások, TeleBank) működését is
befolyásolja.

Please note, that due to system maintenance Works during the weekend  of 24-26 of May, 2019 the Erste NetBank, NetBank for Corporate Customers and MobilBank operation may be suspended. The maintenance and developments are also for your future convenience. Thank you for your patience and understanding.

A részletekért kattintson! / Please click for more details

NetBank jelszó pótlás

Sikertelen bejelentkezés esetén kérjük, mindenekelőtt ellenőrizze az alábbiakat:

  • Nincs-e bekapcsolva a „Caps Lock” a billentyűzeten? 
  • Helyes felhasználó nevet és belépési jelszót ad meg? 
  • Nincs elmentve korábbi jelszó, amit azóta megváltoztatott?

Többszöri sikertelen belépési kísérletet követően az Erste TeleBank automata menüjében is van lehetőség az elfelejtett NetBank jelszó helyett újat igényelni a hét bármely napján 0-24 óra között!

Ha Ön rendelkezik NetBank azonosítóval, de elfelejtette belépési jelszavát, készítse elő TeleBank azonosítóját és TPIN kódját, majd hívja a 06 1 298 0222 telefonszámot.

 

Új NetBank belépési jelszót az alábbi lépések segítségével hozhat létre:

  1. Főmenüben válassza a 2-es menüpontot: Bankkártyaügyintézés és elektronikus banki szolgáltatások
  2. Majd a 2-es almenüpontot: NetBank, NetBróker, TeleBank, SMS és MobilePay ügyintézés
  3. Ezen belül a 3-as menüben tudja pótolni az elfelejtett NetBank jelszót, melyet a rendszerünkben szereplő mobiltelefonszámra küldünk meg. 

Ha Ön nem rendelkezik TeleBank azonosítóval vagy TPIN kóddal, kérje TeleBank ügyintézőink segítségét a fenti telefonszámon vagy elfelejtett NetBank jelszavát kollégáink segítségével bármely Erste bankfiókban is pótolhatja.