Tervezett karbantartás / Planned maintenance

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein 2020. január 24. 22:00 óra és 2020. január 25. 8:00 óra közötti időszakban tervezett és ütemezett rendszer-karbantartási munkálatokat végzünk, amely több szolgáltatásunk (Erste Lakossági NetBank, Erste Vállalati NetBank, Erste MobilBank, Electra, Internetes Vásárlást Ellenőrző SMS kód, sms szolgáltatások, weboldal szolgáltatások) működését is befolyásolja. A karbantartás 2020. január 24. 21:00 óra és 2020. január 26. 24:00 óra közötti időszakban a TeleBank szolgáltatás működését is befolyásolja.

 

We hereby inform you that planned maintenance and development activities will be performed between this Friday, Saturday and Sunday on certain electronic systems of the Hungarian Erste Group, affecting the following dates and services:Between 10:00 p.m. on January 24, 2020 and 8 a.m. on January 25, 2020 the operation of Erste Retail NetBank, Erste Corporate NetBank, Electra, Erste MobilBank, 3D Secure Code, sms services, website services will be suspended. Between 9 p.m. on January 24, 2020 and midnight of January 26, 2020 the operation of Erste TeleBank will be suspended.

 

A részletekért kattintson!/Please click here for details


Köszönjük a türelmet! / Thank you for your patience

Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás (NetBank) jelszó pótlás

Sikertelen bejelentkezés esetén kérjük, mindenekelőtt ellenőrizze az alábbiakat:

  • Nincs-e bekapcsolva a „Caps Lock” a billentyűzeten? 
  • Helyes felhasználó nevet és belépési jelszót ad meg? 
  • Nincs elmentve korábbi jelszó, amit azóta megváltoztatott?

Többszöri sikertelen belépési kísérletet követően az Erste TeleBank automata menüjében is van lehetőség az elfelejtett NetBank jelszó helyett újat igényelni a hét bármely napján 0-24 óra között!

Ha Ön rendelkezik NetBank azonosítóval, de elfelejtette belépési jelszavát, készítse elő TeleBank azonosítóját és TPIN kódját, majd hívja a 06 1 298 0222 telefonszámot.

 

Új NetBank belépési jelszót az alábbi lépések segítségével hozhat létre:

  1. Főmenüben válassza a 2-es menüpontot: Bankkártyaügyintézés és elektronikus banki szolgáltatások
  2. Majd a 2-es almenüpontot: NetBank, NetBróker, TeleBank, SMS és MobilePay ügyintézés
  3. Ezen belül a 3-as menüben tudja pótolni az elfelejtett NetBank jelszót, melyet a rendszerünkben szereplő mobiltelefonszámra küldünk meg. 

Ha Ön nem rendelkezik TeleBank azonosítóval vagy TPIN kóddal, kérje TeleBank ügyintézőink segítségét a fenti telefonszámon vagy elfelejtett NetBank jelszavát kollégáink segítségével bármely Erste bankfiókban is pótolhatja.