Kedves Látogató!

Tájékoztatjuk, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein
2019. január 25. 22:00 – 2019. január 26. 10:00 között
a lakossági NetBank megújítása miatt karbantartási munkálatokat végzünk.

Részletekért kattintson IDE

Dear Visitor,

Please note that we will perform planned and scheduled maintenance and development activities on the Erste Group Hungary NetBank service between 10 p.m., Friday, 25 January 2019 and 10 a.m., Saturday, 26 January 2019.

Please click HERE for the details.

NetBank jelszó pótlás

Sikertelen bejelentkezés esetén kérjük, mindenekelőtt ellenőrizze az alábbiakat:

  • Nincs-e bekapcsolva a „Caps Lock” a billentyűzeten? 
  • Helyes felhasználó nevet és belépési jelszót ad meg? 
  • Nincs elmentve korábbi jelszó, amit azóta megváltoztatott?

Többszöri sikertelen belépési kísérletet követően az Erste TeleBank automata menüjében is van lehetőség az elfelejtett NetBank jelszó helyett újat igényelni a hét bármely napján 0-24 óra között!

Ha Ön rendelkezik NetBank azonosítóval, de elfelejtette belépési jelszavát, készítse elő TeleBank azonosítóját és TPIN kódját, majd hívja a 06 1 298 0222 telefonszámot.

 

Új NetBank belépési jelszót az alábbi lépések segítségével hozhat létre:

  1. Főmenüben válassza a 2-es menüpontot: Bankkártyaügyintézés és elektronikus banki szolgáltatások
  2. Majd a 2-es almenüpontot: NetBank, NetBróker, TeleBank, SMS és MobilePay ügyintézés
  3. Ezen belül a 3-as menüben tudja pótolni az elfelejtett NetBank jelszót, melyet a rendszerünkben szereplő mobiltelefonszámra küldünk meg. 

Ha Ön nem rendelkezik TeleBank azonosítóval vagy TPIN kóddal, kérje TeleBank ügyintézőink segítségét a fenti telefonszámon vagy elfelejtett NetBank jelszavát kollégáink segítségével bármely Erste bankfiókban is pótolhatja.