Tisztelt Ügyfelünk!

Felhívjuk figyelmét, hogy a 2018. december 15-ei szombati munkanapon az elektronikus csatornán bankon kívüli bankszámla javára kezdeményezett forint átutalási megbízások esetében 13:00 óra a végső benyújtási határidő.

A devizában adott fizetési megbízások, konverziót igénylő fizetési műveletek és deviza számla javára beérkező jóváírások szempontjából a szombati munkanapok nem minősülnek Banki munkanapnak, ezen megbízásokat a Bank átveszi, de azokat az azt követő első Banki munkanapon teljesíti.

Egyéb fizetési műveletek tekintetében a szombati munkanapon a Bank a Hirdetményében közzétett teljesítési rend szerint jár el.

Üdvözlettel:
Erste Bank Hungary Zrt.

NetBank jelszó pótlás

Sikertelen bejelentkezés esetén kérjük, mindenekelőtt ellenőrizze az alábbiakat:

  • Nincs-e bekapcsolva a „Caps Lock” a billentyűzeten? 
  • Helyes felhasználó nevet és belépési jelszót ad meg? 
  • Nincs elmentve korábbi jelszó, amit azóta megváltoztatott?

Többszöri sikertelen belépési kísérletet követően az Erste TeleBank automata menüjében is van lehetőség az elfelejtett NetBank jelszó helyett újat igényelni a hét bármely napján 0-24 óra között!

Ha Ön rendelkezik NetBank azonosítóval, de elfelejtette belépési jelszavát, készítse elő TeleBank azonosítóját és TPIN kódját, majd hívja a 06 1 298 0222 telefonszámot.

 

Új NetBank belépési jelszót az alábbi lépések segítségével hozhat létre:

  1. Főmenüben válassza a 2-es menüpontot: Bankkártyaügyintézés és elektronikus banki szolgáltatások
  2. Majd a 2-es almenüpontot: NetBank, NetBróker, TeleBank, SMS és MobilePay ügyintézés
  3. Ezen belül a 3-as menüben tudja pótolni az elfelejtett NetBank jelszót, melyet a rendszerünkben szereplő mobiltelefonszámra küldünk meg. 

Ha Ön nem rendelkezik TeleBank azonosítóval vagy TPIN kóddal, kérje TeleBank ügyintézőink segítségét a fenti telefonszámon vagy elfelejtett NetBank jelszavát kollégáink segítségével bármely Erste bankfiókban is pótolhatja.