NetBank jelszó pótlás

Sikertelen bejelentkezés esetén kérjük, mindenekelőtt ellenőrizze az alábbiakat:

  • Nincs-e bekapcsolva a „Caps Lock” a billentyűzeten? 
  • Helyes felhasználó nevet és belépési jelszót ad meg? 
  • Nincs elmentve korábbi jelszó, amit azóta megváltoztatott?

Többszöri sikertelen belépési kísérletet követően az Erste TeleBank automata menüjében is van lehetőség az elfelejtett NetBank jelszó helyett újat igényelni a hét bármely napján 0-24 óra között!

Ha Ön rendelkezik NetBank azonosítóval, de elfelejtette belépési jelszavát, készítse elő TeleBank azonosítóját és TPIN kódját, majd hívja a 06 1 298 0222 telefonszámot.

 

Új NetBank belépési jelszót az alábbi lépések segítségével hozhat létre:

  1. Főmenüben válassza a 2-es menüpontot: Bankkártyaügyintézés és elektronikus banki szolgáltatások
  2. Majd a 2-es almenüpontot: NetBank, NetBróker, TeleBank, SMS és MobilePay ügyintézés
  3. Ezen belül a 3-as menüben tudja pótolni az elfelejtett NetBank jelszót, melyet a rendszerünkben szereplő mobiltelefonszámra küldünk meg. 

Ha Ön nem rendelkezik TeleBank azonosítóval vagy TPIN kóddal, kérje TeleBank ügyintézőink segítségét a fenti telefonszámon vagy elfelejtett NetBank jelszavát kollégáink segítségével bármely Erste bankfiókban is pótolhatja.