Erste NetBank jelszó pótlás

Sikertelen bejelentkezés esetén kérjük, mindenekelőtt ellenőrizze az alábbiakat:

  • Nincs-e bekapcsolva a „Caps Lock” a billentyűzeten? 
  • Helyes felhasználó nevet és belépési jelszót ad meg? 
  • Nincs elmentve korábbi jelszó, amit azóta megváltoztatott?

Ha elfelejtette jelszavát, vagy korábban már kizárta magát többszöri sikertelen bejelentkezési kísérlet miatt a NetBankból, ezt a telefonos ügyfélszolgálatunkon tudja pótolni. Nem kell ügyintézőre várnia, automata rendszerünkön keresztül a 2-2-es menüpontban elintézzük és mobilszámára megküldjük a jelszó pótlását.

Az automata rendszer használatához az alábbiakra lesz szüksége:

  1. Telefonos ügyfélszolgálat (TeleBank) elérhetősége: +36 1 298 0222 (automata rendszerünk 24 órában a hét minden napján elérhető)
  2. TeleBank azonosítója – ez ugyanaz, mint a NetBank azonosítója: ez egy 7 számjegyű kód, amit az Elektronikus szolgáltatások adatlapján talál a lenti képnek megfelelően.
  3. TeleBank PIN kódja (TPIN kód): ez egy 4 számjegyű kód, amit TeleBank szerződéskötésekor kapott tőlünk lezárt borítékban/SMS-ben vagy Ön adott meg

Ha nem tudja TeleBank/NetBank azonosítóját vagy TPIN kódját, akkor telefonos ügyfélszolgálatunkon pótoljuk Önnek. Hívjon minket a fenti telefonszámon, az automata rendszerben az 1-es Lakossági ügyfelek menüpontban sikertelen azonosítást követően válassza a 3-as menüpontot, ahol kapcsoljuk ügyintézőnket, aki segít Önnek. 

Mindezeket, beleértve NetBank jelszavát is, természetesen bármely Erste bankfiókban is pótolhatja.