2015 24 SZEPT.
Ingyen WiFi minden Erste fiókban: digitálisan is fejleszti a bankfióki ügyfélkiszolgálást az Erste

Az Erste Bank 2014 óta összesen közel kétmilliárd forint költött a fiókhálózati fejlesztésekre, ingyen WiFi, Netbank sarok, valamint multiszéfek teszik kényelmesebbé a személyes banki ügyintézést.

Budapest, 2015. szeptember 24. - 2013 óta intenzív erővel zajlik az Erste fiókhálózati fejlesztési programja. 2014-ben és 2015-ben 26 bankfiók teljes körű felújítása történt meg összesen közel kétmilliárd forint értékben. Az általánosnak mondható korszerűsítési munkálatok – ügyféltér modernizálása, arculati elemek frissítése, stb. - mellett a pénzintézet kiemelt figyelmet fordít a bankfióki ügyfélkiszolgálás és ügyfélélmény digitális eszközökkel történő támogatására is. Ennek keretében az Erste Bank összes, vagyis 128 fiókjában ingyen elérhető WiFi hozzáférést biztosít az ügyfelek számára. Emellett az átalakított fiókokból 18-ban kialakítottak Netbank Sarkot is, ahol az elhelyezett terminálokon keresztül elérhetőek többek között az ÁSZF-ek, a hirdetmények digitális formátumban, a Netbank és az Erste Bank honlapja is.

„Célunk az ügyfelek szolgálatába állítható innovációk létrehozása, és az, hogy a személyes kiszolgálást preferáló ügyfelek is részesedhessenek a digitalizáció nyújtotta lehetőségekből. A fiókban eltöltött idő a szabad WiFi használattal többszörösen hasznosítható.” – jegyezte meg a most induló fejlesztésekkel kapcsolatban Harmati László, az Erste Bank lakossági vezérigazgató-helyettese. A bank több éve jár azon az úton, melynek köszönhetően folyamatosan egyszerűsödik és gyorsabb lesz a banki ügyintézés. 2013 folyamán például megújították a ma már több mint 400 ezer ügyfelet kiszolgáló netbanki szolgáltatást, amelyen keresztül az ügyfelek évi közel hétmillió tranzakciót folytatnak le. A napokban a NetBank több új szolgáltatással bővült, mely új funkciók segítségével az ügyfelek online válthatják át számlacsomagjukat felnőtt Erste EgySzámlára vagy egyszerűen, néhány kattintással kiegyenlíthetik hitelkártya tartozásukat.

Közel félezer „multiszéf” segíti a gyors ügyintézést
Az elmúlt időszak fejlesztései során 190 darab új multiszéfet is telepítettek az Erste Bank fiókjaiba, ahol így összesen már 480 ilyen eszköz segíti az ügyfelek kiszolgálását. A multiszéfek lehetővé teszik, hogy meghatározott értékösszegig több bankfióki tanácsadó is végezhessen készpénzmozgással járó ügyleteket, és ne kelljen minden ilyen feladat kapcsán a főpénztárhoz fáradnia az ügyfélnek. A fejlesztéseknek köszönhetően így a készpénzes tranzakciók megoszlanak a multiszéfes munkaállomások között, ami által csökkent a várakozási idő, és nőtt az ügyfél-elégedettség.

Az Erstéről
Az Erste Group az első osztrák takarékpénztárként 1819-ben jött létre. Az elmúlt közel 200 évben nemzetközi Erste Csoport Közép- Kelet Európa egyik legnagyobb pénzügyi szolgáltatójává vált. Hét országban működik, (Ausztria, Csehország, Szlovákia, Románia, Magyarország, Horvátország és Szerbia), közel 46 ezer munkavállalójával 16,2 millió ügyfélnek nyújt pénzügyi támogatást 2700 fiókból álló hálózatában. Az Erste Bank Hungary ügyfeleit az ország minden régiójában, összesen 128 fiók, valamint több mint 400 bankjegykiadó automata segítségével szolgálja ki. Leányvállalatain keresztül az Erste Bank Hungary a pénzügyi szolgáltatások teljes skáláját nyújtja. Ügyfélszám, fiók- és ATM szám alapján az Erste Bank Hungary a magyar bankpiac három legnagyobb szereplője közé tartozik.