2015 17 NOV.
Az Erste Bank lett az év bankja

Díjeső: a fődíj mellett az „Év leginnovatívabb bankja” díjat is megkapta a pénzintézet, amely további négy kategóriában is helyezést ért el


2015. november 17. Az Erste Bank lett a „MasterCard – az év bankja 2015 ” verseny fődíjasa – jelentették be a ma délelőtti díjátadó ünnepségen. A pénzintézet az „Év leginnovatívabb bankja” elismerést is megkapta, és további négy kategóriában helyezést ért el: az „Év legjobb hitelterméke” kategóriában második, az „Év legjobban kommunikáló bankja”, az „Év lakossági mobileszköz alkalmazása” és a „Pénzügyi kultúra fejlesztése terén legaktívabb bank” kategóriákban pedig a harmadik helyet szerezte meg.

A fődíj indoklásában kiemelték, hogy a 2015-ös évben az Erste Bank szintet lépett: olyan megállapodást kötött a Magyar Kormánnyal és az EBRD-vel, amely az egész magyar bankszektor javát is szolgálja, az évtized egyik legnagyobb banki akvizícióját hozta tető alá a Citibank üzlettel, illetve saját jelzálogbankot alapított. Az elismerés emellett a banknak az ügyfelek kiszolgálását javító és tájékozódását segítő digitális fejlesztéseknek is szól. „Különösen nagy öröm számunkra az elismerés, amely visszaigazolás, hogy jó úton haladunk. Az Erste a növekedést és a fejlődést választotta.” – mondta Jelasity Radován, az Erste Bank Hungary Zrt. elnök-vezérigazgatója.

Az Erste Bank a fődíj mellett megkapta „Év leginnovatívabb bankja” díjat is. Az elismerést többek közt a fióki ügyfélélményért végzett digitális fejlesztésekkel érdemelte ki a bank: többek között a sorszámhúzó mobil applikációjával, a minden bankfiókban bevezetett ingyen wifi-hozzáféréssel. A 2014/2015-es években közel kétmilliárd forintot fordított a pénzintézet a fióki felújításokra, és az ügyfélkiszolgálás digitális fejlesztésére.

Az Erste Bank további három kategóriában is helyezést ért el: az „Év legjobb hitelterméke” kategóriában második lett a 2015. márciusában bevezetett Hitelkiváltó ajánlattal, az „Év lakossági mobileszköz alkalmazása” kategóriában pedig a harmadik helyet szerezte meg a banki ügyintézés folyamatát kényelmesebbé tevő Erste Sorszámhúzó alkalmazással. Szintén a harmadik helyezett lett az Erste Bank az „Év legjobban kommunikáló bankja” és a „Pénzügyi kultúra fejlesztése terén legaktívabb bank” kategóriákban, köszönhetően többek közt az idei év során elindított, az ügyfelek tájékozódását segítő edukatív portáljainak, a Forintositas.hu, a Nextlevel.hu és az Ersteotthon.hu oldalaknak.