Kedves Ügyfelünk!

Javult a George App elérhetősége, a George Web továbbra is működik. Elnézését és türelmét kérjük! Kollégáink folyamatosan dolgoznak a megoldáson, de lehetnek további fennakadások a George App működésében.

Ebben az időszakban:

  • a kártyás tranzakciók zavartalanul működnek (üzletben és online, Google Pay, Apple Pay),
  • online kártyás vásárlásait továbbra is jóváhagyhatja a George-on keresztül, vagy SMS-ben kapott kód és e-csatorna jelszava megadásával,
  • készpénzt kivehet és befizethet ATM-en keresztül,
  • a korábban megadott átutalásai, rendszeres megbízásai, csoportos beszedései teljesülnek,
  • egyenlegét ellenőrizheti ATM hálózatunkon keresztül vagy TeleBank automata önkiszolgáló menüpontjában,  
  • a NetBroker és MobilePay alkalmazások továbbra is zavartalanul működnek.

T-PIN azonosítást követően automata önkiszolgáló funkciók a TeleBank (06 1 298 0222) alábbi menüpontjaiban:

  •  1.4.1  Hitelkártya egyenleg lekérdezés
  • 1.4.2  Hitelkártya visszafizetés
  • 3.1     Számlaegyenleg és tranzakció lekérdezés
  • 3.2     Saját számlák közötti átvezetés

ERSTE BANK

Dear Customer,

we managed to improve the availability of the George Application but there can still be occasional technical glitches. George Web continues to be available for your everyday transactions. Our colleagues are working hard to resolve all remaining issues. We are sorry for the inconvenience.

During this time: 

  • all card transactions are working seamlessly (both physical and online, Google Pay, Apple Pay, ATM withdrawal & depositing),
  • you can still authenticate your online card purchases via George App, or via SMS code and your e-channel password,
  • you can withdraw or deposit money via our ATM network,
  • previously scheduled transfers, standing orders and direct debits are fulfilled,
  • you can check your balance via our ATM network or TeleBank automatic self-service menu,  
  • NetBroker and MobilePay services are working seamlessly

After T-PIN authentication, automatic self-service functions via TeleBankon (06 1 298 0222) at below menu points:

  • 1.4.1  Credit card balance inquiry
  • 1.4.2  Credit card repayment
  • 3.1     Account balance and transaction inquiry
  • 3.2     Transfers between own accounts

ERSTE BANK