Hogyan érhetem el telefonon az egyes TeleBank szolgáltatásokat?

Az Erste TeleBank felhívása után több menüpontból választhat. Ezt a telefonban külön is elmondjuk Önnek, de menütérképünket a kapcsolódó nyomógombokkal itt is megtalálja:

1 Számlaügyintézés, Forint deviza megbízások, adatmódosítás és KP felvétel bejelentése 1-es gomb
  1.1 Számlavezetéssel kapcsolatos ügyintézés 1-es gomb
  1.2 Automata szolgáltatások - egyenleg
    1.2.1 Folyószámla információ 1-es gomb
 
2 Bankkártya, hitelkártya ügyintézés, Netbank, Telebank, SMS szolgáltatások 2-es gomb
  2.1 Bankkártya ügyintézés 1-es gomb
    2.1.1 Limitmódosítás és egyéb bankkártyával kapcsolatos  ügyintézés 1-es gomb
    2.1.2 Hitelkártya információ 2-es gomb
  2.2 Elektronikus Banki szolgáltatások (Netbank,Telebank,SMS, és MobilePay ) 2-es gomb
    2.2.1 Netbank,Telebank,SMS, és MobilePay kapcsolatos ügyintézés 1-es gomb
    2.2.2 TPIN módosítás 2-es gomb
    2.2.3 Netbank jelszó pótlása 3-as gomb
  2.3 Bankjegykiadó automatákkal kapcsolatos észrevételek bejelentése 3-as gomb
 
3 Hitel és Lízing ügyintézés 3-as gomb
  3.1 Jelzáloghitel, személyi kölcsön és folyószámlahitel – 1-es gomb
    3.1.1 Jelzálog alapú lakás és szabadfelhasználású hitelek, lakáscélú támogatások – 1-es gomb
    3.1.2 Személyi kölcsön és folyószámlahitel  - 2-es gomb 
  3.2 Gépjárműfinanszírozás és lízing ügyintézés – 2-es gomb
 
4 Befektetések, rendszeres megtakarítások, betét lekötési lehetőségek, Biztosítások, Lakástakarékpénztár 4-es gomb
  4.1 Betét lekötési lehetőségekkel kapcsolatos ügyintézés 1-es gomb
  4.2 Befektetési számlákkal és értékpapírokkal kapcsolatos ügyintézés 2-es gomb
  4.3 Erste Lakástakarék Pénztár tájékoztatás 3-as gomb
  4.4 Biztosításokkal kapcsolatos ügyintézés 4-es gomb
 
5 Fogyatékkal élők tájékoztatása 5-ös gomb
  5.1 Általános tájékoztatás és szolgáltatások fogyatékkal élő ügyfeleink részére 1-es gomb
  5.2 Bankfiókban igénybe vehető szolgáltatásokról való érdeklődés esetén kérjük nyomja meg az 2-es gombot.
  5.3 Bankautomatáknál igénybe vehető szolgáltatásokról való érdeklődés esetén kérjük nyomja meg az 3-as gombot.
  5.4 TeleBankon igénybe vehető szolgáltatásokról való érdeklődés esetén kérjük nyomja meg az 4-es gombot.
  5.5 Honlapunkon igénybe vehető szolgáltatásokról való érdeklődés esetén kérjük nyomja meg az 5-ös gombot.
  5.6 NetBank alkalmazáson keresztül igénybe vehető szolgáltatásokról való érdeklődés esetén kérjük nyomja meg az 6-os gombot.
  5.7 MobilBank alkalmazáson keresztül igénybe vehető szolgáltatásokról való érdeklődés esetén kérjük nyomja meg az 7-es gombot.
 
7 Panasz bejelentése, érdeklődés megadott panaszról 7-es gomb
  7.1 Számlavezetéssel kapcsolatos ügyintézés 1-es gomb.
  7.2 Bankkártyákkal és elektronikus szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés 2-es gomb
  7.3 Hitellel kapcsolatos ügyintézés 3-as gomb
  7.4 Lizinggel kapcsolatos ügyintézés 4-es gomb
  7.5 Megtakarítással és befektetéssel kapcsolatos ügyintézés 5-ös gomb
 
8 Bankkártyatiltás 8-as gomb
9 For English language services please press 9.

A csillag (*) gomb megnyomásával egy lépéssel visszajuthat a menürendszerben.