Mi szükséges a telefonos banki szolgáltatás (továbbiakban TeleBank) igénybevételéhez?

Az ügyintézői szolgáltatások igénybevételéhez egy 7 számjegyű TeleBank azonosító és egy 4 számjegyből álló egyedi TeleBank PIN kód szükséges.

Kérjük, hogy ügyintézés előtt készítse elő ezeket.

A TeleBank szerződés megkötésével egy időben minden ügyfelünk egyedi TeleBank azonosítót kap, mely a TeleBank szolgáltatást igénylő adatlapon szerepel.

A négyjegyű T-PIN kód előállítása négyféle módon történhet:

  • szerződéskötéskor, a bankkártyák titkos kódjához hasonló 4 számjegy megadásával;
  • szerződéskötéskor SMS formájában kiküldve (bankfióki igénylés során);
  • központi legyártással: ekkor egy borítékban adjuk át Önnek egyedi PIN kódját a szerződéskötést követő két héten belül, a bankfiókban;
  • TeleBankon keresztül történő sikeres ügyfél azonosítást követően: ebben az esetben szintén SMS-ben érkeztetjük a titkos PIN kódot.

A négyjegyű T-PIN kód módosítására minden esetben van lehetőség a TeleBank automata szolgáltatásának 2-2-5 menüpontjában.

Amennyiben Ön már rendelkezik bankunknál folyószámlával vagy hitelkártyával, de TeleBank azonosítója vagy a hozzá tartozó négyjegyű T-PIN kód nem áll rendelkezésére, akkor kérjük, keresse fel bankfiókjaink egyikét vagy hívja a TeleBankot.

Új ügyfeleink számára a folyószámla vagy hitelkártyaszámla megnyitásával egyidőben készítjük el a TeleBank használatához szükséges azonosító kódokat.

Meglévő ügyfeleink számára javasoljuk, hogy napi pénzügyeik intézéséhez vegyék igénybe az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásainkat. Amennyiben bonyolultabb pénzügyi műveletet szeretnének intézni és rendelkeznek folyószámlával, de nem kötöttek TeleBank szerződést, úgy bármely Erste bankfiókban vagy TeleBankon keresztül igényelhetik a szolgáltatást. Ezt követően telefonos bankáraink készséggel állnak rendelkezésükre.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy szolgáltatásaink a telefonos ügyfélszolgálatunk banki munkanapokon (H-P) 07:00 és 21:00 között áll ügyfeleink rendelkezésére.

A fenti időszakon kívül, illetve munkaszüneti és ünnepnapokon telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül kizárólag sürgősségi műveletek (például bankkártya letiltása, internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás, telefonos banki szolgáltatás (továbbiakban: TeleBank) letiltása, valamint általános banki termékinformációval kapcsolatos tájékoztatások érhetőek el.

Az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatások további feltételeit és kondícióit a mindenkor hatályos Lakossági elektronikus csatorna szolgáltatások Hirdetménye valamint a Lakossági Banki Szolgáltatások Általános Feltételei tartalmazzák. A hirdetményben meghirdetett időpontig az ügyfelek számára elérhető marad az Erste Mobilbank szolgáltatás is.