Hogyan tudok képet feltölteni a termékhez?
Ahhoz, hogy megváltoztasd a termékedhez kapcsolódó képet, az Áttekintő oldalon az adott bankkártyád csempéje melletti három ponton belül válaszd ki a „Megjelenés testreszabása” menüpontot! Avagy érintsd meg azt a termékcsempét, amihez szeretnél képet feltölteni, majd az egyenleg alatt válaszd ki a „Funkciók” gombot! Nyomj rá a „Személyre szabás”-ra, majd a képernyő tetején található kis fényképezőgép ikont vagy a mellette lévő képet érintsd meg, ekkor megjelenik a Kép cseréje menü.
A fénykép készítésre koppintva bekapcsolódik a kamera, amivel új képeket készíthetsz.
A fénykép kiválasztására koppintva a készüléken található mentett képeket tölthetsz fel.
Az alapértelmezett kép használatával bármikor visszaállíthatod a bank által használt termék ikonokat.
Miután kiválasztott képet feltöltötted és megjelent a Személyre szabás oldalán, nincs más dolgod, mint rákoppintani a Kész/Mentés gombra az oldal jobb felső sarkában.
Ne feledd, csak olyan fényképet tölthetsz fel, amelynél a fényképen szereplő érintett személy hozzájárult a feltöltéshez!