Hogyan tudok azonosított hívást indítani a TeleBank felé?

Ez a funkció jelenleg a lakossági profillal rendelkező ügyfeleinknek érhető el.

Bejelentkezés után a „Kapcsolat” fülön koppints a „Telefonhívás” menüpontra!

Válaszd ki azt a témakört, amivel kapcsolatban a hívást kezdeményezed! Ezzel meggyorsítod az ügyintézés menetét. 

Aláírásoddal indítsd el a folyamatot, majd mPIN-kóddal vagy biometrikus azonosítással azonosítsd magad, így a TeleBankban dolgozó kollégáink már tudni fogják, hogy te hívod őket.

A sikeres aláírás után Android készülékeden a számmal együtt megjelenik a tárcsázó felület. Ezután koppints a „Hívás indítása” gombra!

iOS-en alulról felugrik a gomb, melyen látod az ügyfélszolgálat telefonszámát és az azonosításhoz szükséges kódot. A hívás indításhoz kattints erre a gombra. A hívószám alábbi felépítéssel jelenik meg a telefonodon: +3612980222;4;123456. Ezen ne változtass, csak indítsd el a hívást!

A hívószám után megjelenő 6 jegyű azonosító kódot csak egyszer tudod használni, csak a George Appból indított hívás azonosítására szolgál. A híváslistában tárolt telefonszámot ne hívd újra, mert az azonosítás nem lesz sikeres.

A Kiemelt ügyfeleket automatikusan a megszokott ügyfélszolgálatra irányítjuk át.

A TeleBank nyelve a George App nyelvéhez igazodik. Így például, ha a magyar nyelvű Appból indítjuk a hívást, akkor a magyar nyelvű menübe érkezünk meg.

A funkció feltételei

A funkció használatához élő Telebank szerződésre és Elektronikus Csatornaszerződésre (George App hozzáféréssel) lesz szükséged.

  • Ha nincs Telebank szerződésed, az azonosítás nem sikerül majd, ehhez ilyenkor TPIN kódot vagy 7 jegyű e-csatorna azonosítót fognak kérni.