Hogyan tudok azonosított hívást indítani a TeleBank felé?
Ez a funkció jelenleg a lakossági profillal rendelkező ügyfeleinknek érhető el.
Bejelentkezés után a „Kapcsolat” fülön koppints a „Telefonhívás” menüpontra!
Válaszd ki azt a témakört, amivel kapcsolatban a hívást kezdeményezed! Ezzel meggyorsítod az ügyintézés menetét.
Aláírásoddal indítsd el a folyamatot, majd mPIN-kóddal vagy biometrikus azonosítással azonosítsd magad, így a TeleBankban dolgozó kollégáink már tudni fogják, hogy te hívod őket.
A sikeres aláírás után Android készülékeden a számmal együtt megjelenik a tárcsázó felület. Ezután koppints a „Hívás indítása” gombra!
iOS-en alulról felugrik a gomb, melyen látod az ügyfélszolgálat telefonszámát és az azonosításhoz szükséges kódot. A hívás indításhoz kattints erre a gombra. A hívószám alábbi felépítéssel jelenik meg a telefonodon: +3612980222;4;123456. Ezen ne változtass, csak indítsd el a hívást!
A hívószám után megjelenő 6 jegyű azonosító kódot csak egyszer tudod használni, csak a George Appból indított hívás azonosítására szolgál. A híváslistában tárolt telefonszámot ne hívd újra, mert az azonosítás nem lesz sikeres.
A Kiemelt ügyfeleket automatikusan a megszokott ügyfélszolgálatra irányítjuk át.
A TeleBank nyelve a George App nyelvéhez igazodik. Így például, ha a magyar nyelvű Appból indítjuk a hívást, akkor a magyar nyelvű menübe érkezünk meg.
A funkció feltételei
A funkció használatához élő Telebank szerződésre és Elektronikus Csatornaszerződésre (George App hozzáféréssel) lesz szükséged.
- Ha nincs Telebank szerződésed, az azonosítás nem sikerül majd, ehhez ilyenkor TPIN kódot vagy 7 jegyű e-csatorna azonosítót fognak kérni.