Hogyan működik a távoli segítségnyújtás George Appon?
Ha úgy érzed, hogy elakadtál egy folyamatban a George Appban, akkor az alábbi szolgáltatások esetében már van lehetőséged képernyőmegosztásos ügyintézői segítséget kérni:
- Hitelkártya/betéti kártya igénylés
- Személyi kölcsön igénylés
- Folyószámlahitel igénylés
Lekötött betét igénylés
Célbetét létrehozása
Ingyenes készpénzfelvétel beállítása
Devizaszámla nyitás
Biztosítások: Mindennapok védelme, Balesetbiztosítás, Törlesztésvédelem, Utasbiztosítás, Gépjármű asszisztencia, Erste Védelem Kisállat-biztosítás
EasyCash
- Azonnali könnyített törlesztési nyilatkozat
- George-on igényelhető számlatermékek
Így tudsz belevágni:
Indítsd el az igénylési folyamatot, amiben segítségre van szükséged! Az igénylési oldal alján keresd az alábbi kék „Elakadtál? Kérj segítséget! ” szövegdobozt, majd koppints rá!
Koppints rá a megjelenő „Tovább” gombra!
Ha egyetértesz a szolgáltatási feltételekkel, akkor engedélyezd a távoli hozzáférést, majd ismét koppints a Tovább gombra!
A továbbiakban két lehetőséged van:
Ha már vonalban vagy egy ügyintézővel, akkor válaszd a „ Ha most éppen egy tanácsadónk segít neked” lehetőséget, majd koppints a „Tovább” gombra!
Diktáld be a megjelenő hat számjegyű azonosítót az ügyintézőnek, és máris elindul a képernyőmegosztási folyamat. Sikeres kapcsolódás esetén egy piros keret lesz látható az oldalon. A piros keretben lévő tartalmat fogja látni a segítséget nyújtó ügyintéző.
Amennyiben még nem vagy vonalban ügyintézőnkkel, akkor válaszd a „Ha még nem léptél kapcsolatba egyik munkatársunkkal sem” lehetőséget és koppints az „Indítás” gombra, majd várj munkatársunk jelentkezéséig.