Hogyan működik a távoli segítségnyújtás George Appon?

Ha úgy érzed, hogy elakadtál egy folyamatban a George Appban, akkor az alábbi szolgáltatások esetében már van lehetőséged képernyőmegosztásos ügyintézői segítséget kérni:

  • Hitelkártya/betéti kártya igénylés
  • Személyi kölcsön igénylés
  • Folyószámlahitel igénylés
  • Lekötött betét igénylés

  • Célbetét létrehozása

  • Ingyenes készpénzfelvétel beállítása

  • Devizaszámla nyitás

  • Biztosítások: Mindennapok védelme, Balesetbiztosítás, Törlesztésvédelem, Utasbiztosítás, Gépjármű asszisztencia, Erste Védelem Kisállat-biztosítás

  •  EasyCash 

  • Azonnali könnyített törlesztési nyilatkozat
  • George-on igényelhető számlatermékek

Így tudsz belevágni: 

Indítsd el az igénylési folyamatot, amiben segítségre van szükséged! Az igénylési oldal alján keresd az alábbi kék „Elakadtál? Kérj segítséget! ” szövegdobozt, majd koppints rá!

Koppints rá a megjelenő „Tovább” gombra!

Ha egyetértesz a szolgáltatási feltételekkel, akkor engedélyezd a távoli hozzáférést, majd ismét koppints a Tovább gombra!

A továbbiakban két lehetőséged van:

Ha már vonalban vagy egy ügyintézővel, akkor válaszd a „ Ha most éppen egy tanácsadónk segít neked” lehetőséget, majd koppints a „Tovább” gombra!

Diktáld be a megjelenő hat számjegyű azonosítót az ügyintézőnek, és máris elindul a képernyőmegosztási folyamat. Sikeres kapcsolódás esetén egy piros keret lesz látható az oldalon. A piros keretben lévő tartalmat fogja látni a segítséget nyújtó ügyintéző.

Amennyiben még nem vagy vonalban ügyintézőnkkel, akkor válaszd a „Ha még nem léptél kapcsolatba egyik munkatársunkkal sem” lehetőséget és koppints az „Indítás” gombra, majd várj munkatársunk jelentkezéséig.