Elfelejtettem a jelszavam, hogyan kaphatok újat?

Több módon is igényelhetsz új jelszót:

  • Online felületen, a lenti leírás szerint.

  • TeleBankon keresztül, vagy egy bankfióki kolléga segítségével.

Ha elfelejtetted a jelszavad, akkor az alábbi gombbal online igényelhetsz új jelszót. Az online igényléshez kattints a bejelentkezési oldalon a "Problémád van a bejelentkezéssel?" linkre, majd azon belül a "Jelszópótlás indítása" gombra!

Ezután néhány kérdés megválaszolásával azonosítanod kell magad. Ha minden kérdésre jól válaszoltál, akkor SMS-ben kiküldjük az új jelszavad, amit az első belépésnél meg kell változtatnod.

TeleBankon igényelnél új jelszót?

Hívd a +36 1 298 0222-es telefonszámot és válaszd az 1/2/2, kiemelt ügyfélként pedig az 1/2/3 menüpontot.

Ehhez szükséged lesz:

  • a 7 számjegyű e-csatorna azonosítódra

  • és ha van, akkor a bankkártyádra is!

Ha elakadtál a bejelentkezésnél, akkor ezen az oldalon találsz segítséget:

Segítség az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásunk, George használatához