Elfelejtettem a jelszavam, hogyan kaphatok újat?
Több módon is igényelhetsz új jelszót:
Online felületen, a lenti leírás szerint.
TeleBankon keresztül, vagy egy bankfióki kolléga segítségével.
Ha elfelejtetted a jelszavad, akkor az alábbi gombbal online igényelhetsz új jelszót. Az online igényléshez kattints a bejelentkezési oldalon a "Problémád van a bejelentkezéssel?" linkre, majd azon belül a "Jelszópótlás indítása" gombra!
Ezután néhány kérdés megválaszolásával azonosítanod kell magad. Ha minden kérdésre jól válaszoltál, akkor SMS-ben kiküldjük az új jelszavad, amit az első belépésnél meg kell változtatnod.
TeleBankon igényelnél új jelszót?
Hívd a +36 1 298 0222-es telefonszámot és válaszd az 1/2/2, kiemelt ügyfélként pedig az 1/2/3 menüpontot.
Ehhez szükséged lesz:
a 7 számjegyű e-csatorna azonosítódra
és ha van, akkor a bankkártyádra is!
Ha elakadtál a bejelentkezésnél, akkor ezen az oldalon találsz segítséget:
Segítség az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásunk, George használatához