Hogyan tudom visszafizetni a hitelkártya tartozásomat?
Ez a funkció jelenleg a lakossági profillal rendelkező ügyfeleinknek érhető el.
TIPP: Nem működik az egyik gomb, vagy nem jelenik meg a funkció? Töröld a cookie-kat!
Nézd meg a lenti videón, vagy görgess lejjebb az ábrákhoz!
„A termékeid” lehetőségen belül válaszd ki a Hitelkártyád, középen találod meg a visszafizetés lehetőségét, csak kattints a Fizetés gombra.
A felugró ablakban tudod megadni a visszafizetési megbízást, a legördülő ablakban pedig kiválaszthatod, hogy milyen formában fizetnéd vissza a tartozásod.
Fordulónapi tartozásod kiegyenlítésekor a „Minimum összeget” válaszd, ha a minimum törlesztendőt szeretnéd visszafizetni. Ha a fordulónapi teljes tartozásodat törlesztenéd, akkor az „Fordulónapon fennálló tartozás”-t válaszd. Ha pedig a „Fennálló tartozás”-t választod, akkor törlesztheted az összes lekönyvelt, de még vissza nem fizetett tartozásod. Ebben a fordulónap utáni tételek is benne vannak, amik visszafizetésére még több, mint egy hónapod van.
Utána csak kattints a Visszafizetés gombra.
TIPP 2: szükséged van a hitelkártyához tartozó számlaszámra? A „Termékeid” lehetőségen belül válaszd ki a Hitelkártyád, majd a bal oldali menüből a „Részletes adatokat” ahol megtekintheted a hitelkártya számládat.