Hogyan működik a távoli segítségnyújtás George Weben?
Ha úgy érzed, hogy elakadtál egy George-os folyamatban, akkor már van lehetőséged képernyőmegosztásos ügyintézői segítséget kérni az alábbi szolgáltatások esetében:
- Hitelkártya/betéti kártya igénylés
- Személyi kölcsön igénylés
- Folyószámlahitel igénylés
Lekötött betét igénylés
Célbetét létrehozása
Ingyenes készpénzfelvétel beállítása
Devizaszámla nyitás
Biztosítások: Mindennapok védelme, Balesetbiztosítás, Törlesztésvédelem, Utasbiztosítás, Gépjármű asszisztencia, Erste Védelem Kisállat-biztosítás
EasyCash
- Azonnali könnyített törlesztési nyilatkozat
- George-on igényelhető számlatermékek
Így tudsz belevágni:
Miután elindítottad az igénylési folyamatot, amiben segítségre van szükséged, az igénylési oldal alján keresd az alábbi kék „Elakadtál? Kérj segítséget” szövegdobozt, majd kattints a benne található Tovább gombra!
Ha egyetértesz a feltételekkel, akkor fogadd el a kapcsolat létesítéséhez szükséges feltételeket, majd kattints ismét a Tovább gombra!
Továbbiakban két lehetőséged van:
1. Ha már hívásban vagy egy ügyintézővel, akkor válaszd az első lehetőséget és diktáld be a felületen megjelenő egyszeri azonosítót a folytatáshoz!
Az azonosító megadása után elindul a képernyőmegosztási folyamat.
Sikeres kapcsolódás esetén egy piros keret lesz látható az oldalon. Az ügyintéző csak a piros keretben lévő tartalmat fogja látni.
2. Amennyiben még nem vagy hívásban egy ügyintézővel, akkor válaszd a második opciót!
Az „Indítás” gombra kattintva pár indul a hívás. Itt előfordulhat hogy pár pillanatot várnod kell az ügyintéző jelentkezéséig.
Fontos, hogy a távsegítség idejére engedélyezned kell a böngésződben a mikrofonhasználatot. Ezt az első hanghívás elindításakor teheted meg a böngésződ egy felugró ablakában.
Engedélyezd az ügyintéző csatlakozási kérelmét!
A hívás végén, a kilépés után láthatod ügyintézés azonosítóját.