Hogyan működik a távoli segítségnyújtás George Weben?

Ha úgy érzed, hogy elakadtál egy George-os folyamatban, akkor már van lehetőséged képernyőmegosztásos ügyintézői segítséget kérni az alábbi szolgáltatások esetében:

  • Hitelkártya/betéti kártya igénylés
  • Személyi kölcsön igénylés
  • Folyószámlahitel igénylés
  • Lekötött betét igénylés

  • Célbetét létrehozása

  • Ingyenes készpénzfelvétel beállítása

  • Devizaszámla nyitás

  • Biztosítások: Mindennapok védelme, Balesetbiztosítás, Törlesztésvédelem, Utasbiztosítás, Gépjármű asszisztencia, Erste Védelem Kisállat-biztosítás

  •  EasyCash 

  • Azonnali könnyített törlesztési nyilatkozat
  • George-on igényelhető számlatermékek

 
Így tudsz belevágni: 

Miután elindítottad az igénylési folyamatot, amiben segítségre van szükséged, az igénylési oldal alján keresd az alábbi kék „Elakadtál? Kérj segítséget” szövegdobozt, majd kattints a benne található Tovább gombra!

Ha egyetértesz a feltételekkel, akkor fogadd el a kapcsolat létesítéséhez szükséges feltételeket, majd kattints ismét a Tovább gombra!

Továbbiakban két lehetőséged van:

1.  Ha már hívásban vagy egy ügyintézővel, akkor válaszd az első lehetőséget és diktáld be a felületen megjelenő egyszeri azonosítót a folytatáshoz!

Az azonosító megadása után elindul a képernyőmegosztási folyamat.

Sikeres kapcsolódás esetén egy piros keret lesz látható az oldalon. Az ügyintéző csak a piros keretben lévő tartalmat fogja látni.

2. Amennyiben még nem vagy hívásban egy ügyintézővel, akkor válaszd a második opciót!

Az „Indítás” gombra kattintva pár indul a hívás. Itt előfordulhat hogy pár pillanatot várnod kell az ügyintéző jelentkezéséig.

Fontos, hogy a távsegítség idejére engedélyezned kell a böngésződben a mikrofonhasználatot. Ezt az első hanghívás elindításakor teheted meg a böngésződ egy felugró ablakában.

Engedélyezd az ügyintéző csatlakozási kérelmét!

A hívás végén, a kilépés után láthatod ügyintézés azonosítóját.