Ha már legalább egyszer beléptél George Appba vagy George Webre

Belépés után a megszokott felülettel találkozol, a vállalkozásodat a „Profil” menüben található “Profilváltás” gomb megnyomásával láthatod. Itt bármikor válthatsz a profijaid között, és így egy helyen intézheted a lakossági és kisvállalkozásod pénzügyeit. 

Milyen feladatok várnak rád?

Ha otthonosan mozogsz George felületein, akkor tulajdonképpen semmilyen extra dolgod nincs az átállással kapcsolatban. Ha már régen léptél be és elfelejtetted az ehhez szükséges adataid, segítünk pótolni azokat.

Elfelejtetted az e-Csatorna azonosítódat?

  1. A Vállalati NetBank lekapcsolásást megelőzően két héttel elküldtük számodra postai levélben az e-Csatorna azonosítódat, kérjük, nézd meg levelünkben.

  2. Ha nem találnád a postai levelünket, keresd fel bármelyik fiókunkat, ahol kollégáink szintén segítségedre tudnak lenni az e-Csatorna azonosítód megadásában.

Elfelejtetted az e-Csatorna jelszavad?

A George Web bejelentkező oldalán a „Problémád van a bejelentkezéssel?”, a George App aktiváló felületen pedig az „Elfelejtetted a jelszavad?” gomb segítségével kérhetsz új jelszót.

Hogyan fogod tudni jóváhagyni az online kártyás vásárlásaidat?

  • Ha használod a George Appot, akkor azon keresztül kapod meg a jóváhagyó üzenetet - ugyanúgy, mint a privát vásárlásaid esetében. Ha csak a George Webet használod, akkor az e-Csatorna jelszó és az SMS-kód együttes használatával erősítheted meg a vásárlásaid.