Felhívjuk figyelmét, hogy csalók banki ügyintézőnek kiadva magukat hívnak fel magánszemélyeket.

Azt állítják, egy tranzakcióval probléma van és ahhoz, hogy segíthessenek a bankkártya valamennyi adatát elkérik. Ha a hívott azt jelzi vissza, hogy nem ezen Bank ügyfele, úgy tesznek mintha átkapcsolnák a másik bank ügyintézőjéhez.

A Bankok nem kapcsolják át az ügyfeleket az egyik bank ügyintézőjétől egy másik Bank ügyintézőjéhez.

Az Erste Bank semmilyen esetben és semmilyen csatornán (e-mail, SMS, telefon, egyéb) nem kéri az ügyfeleit arra, hogy adják meg a bankkártyára vonatkozó összes adatot, adjanak meg internetbanki jelszót és nem kéri távoli elérést biztosító programok, alkalmazások asztali számítógépre vagy mobileszközre történő telepítését soha.

Kérjük, hogy fokozottan ügyeljen a banki adataira!

Amennyiben mégis adott meg esetleg ilyen adatot, kérjük haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot velünk és ha megadta George jelszavát mindenképp változtassa meg azt olyan eszközön, melyen nem került telepítésre távelérést segítő alkalmazás.