Csalás áldozata lettél?
Azonnal cselekedj! Nézd meg, mit kell tenned!
Ha baj van, keress minket!
Telefonon
Hívd az alábbi telefonszámot, és kollégáink segítenek a mihamarabbi megoldásban!
Elektronikusan
Írd meg, mi történt, mi pedig a lehető leghamarabb visszajelzünk neked!
Személyesen
Szükség esetén keresd meg a hozzád legközelebbi bankfiókot!
Kiemelten kezeljük!
Kártyatiltás
Telefonon a fenti számon, TeleBankban telefonos azonosítást követően az 1.1 menüpont választásával tudod megtenni.
Ha csalás áldozata lettél,
javasoljuk, hogy tegyél rendőrségi feljelentést is, amit nekünk is továbbíthatsz, hogy segíthesd a mi kivizsgálásunkat!
George tiltása
Telefonon a fenti számon, TeleBankban pedig lakossági ügyfélként a 2.1, kiemelt ügyfélként az 1.2. menüpontban kérheted.
Panaszodat
több úton is eljuttathatod hozzánk: Telefonon a fenti számon, TeleBankban az 1.1 menüpont választásával, vagy George-on keresztül a Kapcsolat menü Levelezés pontjában.
Hogyan védd érzékeny adataid, jelszavaid?
- Érzékeny adatnak számítanak többek között a jelszavak, PIN kódok, bankkártya adatok (bankkártyaszám, lejárati dátum, CVV/CVC2 kód), bankszámla egyenleg, jóváhagyó kód stb.
- Ezeket sose add meg:
- telefonon,
- SMS-ben,
- emailben,
- chaten,
- felugró ablakokban (hirdetések, reklámok, kecsegtető ajánlatok, nyereményjátékok),
- szóban se áruld el senkinek, családtagoknak, barátoknak se,
- a banki ügyintézők sem kérdezik ezeket.
- A PIN-kódodat soha ne írd fel, és ne tartsd a bankkártyád vagy eszközeid mellett, amelyeket véd.
- Jelszavaid, PIN kódjaid sose tárold egyszerű szövegként. Ne írd fel papírra és ne tárold telefonod, számítógéped jegyzeteiben, galériájában. Helyette inkább használj megbízható jelszótároló (jelszószéf) alkalmazást.