Csalás áldozata lettél?

Azonnal cselekedj! Nézd meg, mit kell tenned!

Ha baj van, keress minket!

Telefonon

Hívd az alábbi telefonszámot, és kollégáink segítenek a mihamarabbi megoldásban!
 

Elektronikusan

Írd meg, mi történt, mi pedig a lehető leghamarabb visszajelzünk neked!

 

abuse@erstebank.hu

Személyesen

Szükség esetén keresd meg a hozzád legközelebbi bankfiókot!
 

Kiemelten kezeljük!

Kártyatiltás

Telefonon a fenti számon, TeleBankban telefonos azonosítást követően az 1.1 menüpont választásával tudod megtenni.

Ha csalás áldozata lettél,


javasoljuk, hogy tegyél rendőrségi feljelentést is, amit nekünk is továbbíthatsz, hogy segíthesd a mi kivizsgálásunkat!

George tiltása

Telefonon a fenti számon, TeleBankban pedig lakossági ügyfélként a 2.1, kiemelt ügyfélként az 1.2. menüpontban kérheted.

Panaszodat

több úton is eljuttathatod hozzánk: Telefonon a fenti számon, TeleBankban az 1.1 menüpont választásával, vagy George-on keresztül a Kapcsolat menü Levelezés pontjában.

Hogyan védd érzékeny adataid, jelszavaid?

  • Érzékeny adatnak számítanak többek között a jelszavak, PIN kódok, bankkártya adatok (bankkártyaszám, lejárati dátum, CVV/CVC2 kód), bankszámla egyenleg, jóváhagyó kód stb.
  • Ezeket sose add meg:
    • telefonon,
    • SMS-ben,
    • emailben,
    • chaten,
    • felugró ablakokban (hirdetések, reklámok, kecsegtető ajánlatok, nyereményjátékok),
    • szóban se áruld el senkinek, családtagoknak, barátoknak se,
    • a banki ügyintézők sem kérdezik ezeket.
  • A PIN-kódodat soha ne írd fel, és ne tartsd a bankkártyád vagy eszközeid mellett, amelyeket véd.
  • ⁠Jelszavaid, PIN kódjaid sose tárold egyszerű szövegként. Ne írd fel papírra és ne tárold telefonod, számítógéped jegyzeteiben, galériájában. Helyette inkább használj megbízható jelszótároló (jelszószéf) alkalmazást.