Virtuális aláírási rendszert dolgozott ki az Erste Bank annak érdekében, hogy még kevesebb ügy miatt kelljen a kisvállalkozásoknak a fiókba menniük. A bank kisvállalkozói ügyfelei úgy tudnak internet-, mobil vagy telebankos hozzáférést illetve jelszót igényelni, új bankkártyát kérni, vagy a vállalkozás adatainak változását bejelenteni, hogy nem kell megjelenniük a fiókban.

Óriási nyomás alatt vannak a vállalkozók: teljesen átalakultak a fogyasztói szokások, folyamatosan változó környezetben kell fenntartani a működést sőt, ha lehet, élni az újonnan megnyíló lehetőségekkel. A változás nem csak veszélyeket, de lehetőségeket is rejt: itt az idő átgondolni, mit lehetne hatékonyabban szervezni.

A munkavégzés számtalan helyen átalakul: az éttermek, vendéglátóhelyek ráálltak az érintésmentes kiszállításra, több üzlet igyekszik hasonló szolgáltatást biztosítani vevőinek, miközben terjednek az új internetes szolgáltatások a videós edzésektől, az online német- és angol órákon át a telefonos coaching szolgáltatásig. Miközben van természetesen számtalan olyan szolgáltatás, tevékenység, ahol nem lehet nélkülözni a személyes találkozás: az elromlott kazánt, a lerobbant bojlert nem lehet videóchaten keresztül megszerelni. (Bár lehet, volna kereslet egy online ezermester tanfolyam iránt).

Az új helyzet lehetőséget teremt arra, hogy még hatékonyabbá tegyük akár a bankügyek intézését is. Ha áttérünk az elektronikus ügyintézésre, akkor például nem csak az egészségünket őrizhetjük meg, de spórolhatunk is: átlagosan közel 70 százalékkal kevesebbe kerül például a hagyományos papír alapú átutalás helyett, ha a NetBankon vagy MobilBankon keresztül utalunk. Így a belföldi forint átutalások ráadásul másodperceken belül teljesülnek. De a készpénz befizetésének sincs költsége akkor, ha erre a ki- és befizetésre is alkalmas ATM-et használjuk. 

A fiókokat akkor is el lehet kerülni, ha nincs semmilyen elektronikus szolgáltatásra szerződésünk. Az Erste Bank a meglévő, már azonosított kisvállalkozói ügyfeleinek személyes megjelenés nélkül biztosít lehetőséget arra, hogy egy egyszerű e-maillel 

  • a meglévő mellé további bankszámlát nyissanak,
  • vállalati NetBank/Electra Program és TeleBank szolgáltatásokat igényeljenek,
  • meglévő NetBank és TeleBank szolgáltatások esetén pótjelszót, illetve új T-PIN igényeljenek,
  • új bankkártyát igényeljenek,
  • illetve, hogy a vállalkozás adataiban történő változásokat bejelentsék.

Az új virtuális aláírási folyamat a mindennapok során leggyakrabban felmerülő esetekben nyújt biztonságos megoldást. Ehhez a bank kisvállalkozói ügyfeleinek nincs más dolguk, mint egyeztetni a saját tanácsadójukkal – persze ezt is inkább e-mailen, vagy telefonon keresztül. 

Hitelkönnyítő intézkedések

A kormány 2020. március 18-án intézkedéseket jelentett be, amelyek könnyítéseket tartalmaznak a lakossági és vállalati hitelek visszafizetése és árazása kapcsán.

Bankfióki nyitvatartás

Itt tájékozódhat a látogatás előtt az aktualitásokról.

Itt az ideje a digitális bankolásnak!

Digitális és telefonos csatornákon végezhető banki szolgáltatásaink.