Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a magyarországi Erste Bank  Csoport elektronikus rendszerein 2019. február 23-án és 24-én karbantartási munkálatokat végzünk, amely több szolgáltatásunk (NetBank, mobilalkalmazások, TeleBank), valamint a bankkártyák és ATM-ek működését is befolyásolják.

A részletekért kattintson!

Esélyegyenlőség

Bankunk elkötelezett a fogyatékkal élő személyek esélyegyenlőségének megteremtése mellett a banki szolgáltatások igénybevétele terén. Ezért minden lehetséges és ésszerű eszköz alkalmazásával törekszik arra, hogy a társadalomban fogyatékkal élők csoportjai a fogyatékossággal nem érintett ügyfelekkel azonos minőségű, de speciális igényeikhez igazodó szolgáltatásban részesülhessenek.

A Bank figyelembe veszi, hogy valamely pénzügyi szolgáltatás igénybevétele érdekében a fogyatékkal élők – a fogyatékosság jellege és mértéke szerint – milyen különleges elbánásban kell, hogy részesüljenek, hogy az számukra minél kevésbé igényeljen többlet erőfeszítést a nem fogyatékkal élő ügyfelekhez képest; és az ügyfelekkel együttműködve törekszik a személyes igényeknek leginkább megfelelő megoldások megtalálására.

A 22/2016. (VI.29.) számú, a hitelintézetekben a fogyatékos személyek pénzügyi szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférését előíró szabályokról szóló NGM rendelettel összhangban

ITT érhető el a jelenleg aktuális Szolgáltatási Térkép, továbbá

ITT érhető el a jelenleg aktuális Bankfiók és ATM kereső.

Ügyfél tájékoztató a pénzügyi szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférést elősegítő lehetőségekről

A Magyar Nemzeti Bank 4/2017. (III.13.) számú ajánlása a fogyatékos ügyfelekkel kapcsolatos bánásmódról