Tervezett karbantartás / Planned maintenance

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein ezen a hétvégén tervezett és ütemezett rendszer-karbantartási munkálatokat végzünk.

A 2020. február 29. 10:00 óra és 2020. március 01. 8:00 óra közötti időszakban több szolgáltatásunk működése szünetel (Erste Lakossági NetBank, Erste MobilBank, Erste Vállalati NetBank, Electra, Erste Business MobilBank, Erste TeleBank, mobiltelefon egyenleg feltöltés, weboldal szolgáltatások).

A karbantartás a 2020. március 01. 22:00 óra és 2020. március 02. 00:00 óra közötti időszakban az Erste Lakossági NetBank, Erste Vállalati NetBank, Electra, Erste Business MobilBank szolgáltatások működése szünetel.

 

We hereby inform you that planned maintenance and development activities will be performed between this Saturday and Sunday on certain electronic systems of the Hungarian Erste Group, affecting the following dates and services: Between 10:00 a.m. on February 29, 2020 and 8 a.m. on March 01, 2020 the operation of Erste Retail NetBank, Erste Corporate NetBank, Electra, Erste MobilBank, Erste TeleBank, Erste Business MobilBank, website, MobilePay top up services will be suspended. Between 10 p.m. on March 01, 2020 and midnight of March 01, 2020 the operation of Erste Retail NetBank, Erste Corporate NetBank, Electra, Erste Business MobilBank will be suspended.


Köszönjük a türelmet! / Thank you for your patience

Kattintson a részletekért! / Please click here for details

Esélyegyenlőség

Bankunk elkötelezett a fogyatékkal élő személyek esélyegyenlőségének megteremtése mellett a banki szolgáltatások igénybevétele terén. Ezért minden lehetséges és ésszerű eszköz alkalmazásával törekszik arra, hogy a társadalomban fogyatékkal élők csoportjai a fogyatékossággal nem érintett ügyfelekkel azonos minőségű, de speciális igényeikhez igazodó szolgáltatásban részesülhessenek.

A Bank figyelembe veszi, hogy valamely pénzügyi szolgáltatás igénybevétele érdekében a fogyatékkal élők – a fogyatékosság jellege és mértéke szerint – milyen különleges elbánásban kell, hogy részesüljenek, hogy az számukra minél kevésbé igényeljen többlet erőfeszítést a nem fogyatékkal élő ügyfelekhez képest; és az ügyfelekkel együttműködve törekszik a személyes igényeknek leginkább megfelelő megoldások megtalálására.

A 22/2016. (VI.29.) számú, a hitelintézetekben a fogyatékos személyek pénzügyi szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférését előíró szabályokról szóló NGM rendelettel összhangban

ITT érhető el a jelenleg aktuális Szolgáltatási Térkép, továbbá

ITT érhető el a jelenleg aktuális Bankfiók és ATM kereső.

Ügyfél tájékoztató a pénzügyi szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférést elősegítő lehetőségekről

A Magyar Nemzeti Bank 4/2017. (III.13.) számú ajánlása a fogyatékos ügyfelekkel kapcsolatos bánásmódról