Internetes vásárlás folyamata

Az online kártyás vásárlások jóváhagyásához jogszabályi kötelezettség miatt szükséges a kétfaktoros ügyfél-hitelesítés, ezért vásárlásod az alábbiak szerint tudod jóváhagyni:

A) George Appal

Miután a kereskedő oldalán kiválasztottad a megvásárolni kívánt terméket vagy szolgáltatást, megadtad a szállítási és számlázási adatokat, kiválasztottad az online bankkártyás fizetést és megadtad kártyád adatait, elindíthatod a fizetést.

Amennyiben George App felhasználó vagy, úgy fizetéskor átirányítunk az Erste Bank internetes vásárlást jóváhagyó felületére és egy jóváhagyó üzenetet (Push-üzenetet, George App értesítést) küldünk okostelefonodra. Ezen keresztül engedélyezheted a vásárlást.

Az engedélyezéshez koppints a jóváhagyó üzenetre, majd add meg 6 számjegyű George App PIN-kódod (mPIN). Ezt ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel is helyettesítheted.

A sikeres jóváhagyás megerősítését láthatod a képernyőn.

A hitelesítési folyamat lezárásához használd a Befejezés gombot. Ha ezt nem teszed meg, 30 másodperc múlva automatikusan visszairányít a kereskedő oldalára.

Ha még nem használod a George Appot, töltsd le az alábbi gombok segítségével!

Ha nem kaptad meg a push értesítést

 

B) Internetes vásárlás ellenőrző SMS-kóddal, ha nem érkezik meg a jóváhagyói üzenet vagy nincs okostelefonod, esetleg nem használod a George Appot.

Amennyiben a Push-üzenet nem érkezik meg készülékedre, válaszd a „Jóváhagyás e-csatorna jelszóval és SMS-sel” lehetőséget.

A felületen add meg e-csatorna jelszavadat, majd nyomj a Folytatás gombra.

Ezt követően a rendszerben rögzített telefonszámodra kiküldjük SMS-ben a tranzakció jóváhagyásához szükséges 6 jegyű kód, melyet adj meg a felületen és kattints a Folytatás gombra.

Amennyiben az SMS kód nem érkezik meg, van lehetőség újraküldést kérni.

A sikeres jóváhagyás megerősítését láthatod a képernyőn. A hitelesítési folyamat lezárásához használd a Befejezés gombot. Ha ezt nem teszed meg, 30 másodperc múlva automatikusan visszairányít a kereskedő oldalára.

Mikor adjam meg e-csatorna jelszavam internetes kártyás vásárláskor?

Biztonságod érdekében e-csatorna jelszavad megadásakor az alábbiakra figyelj:

  • Miután bekértük e-csatorna jelszavad, elküldjük az Internetes vásárlás ellenőrző SMS-kódot. E-csatorna jelszavad önmagában nem kérjük el.
  • Az Internetes vásárlás ellenőrző SMS-kódot és az e-csatorna jelszavad mindig az Erste Bank saját oldalán kell megadnod, melyre a kereskedő a vásárlás során irányít át. Figyelj a böngésző címsorára!

További biztonsággal kapcsolatos információkért látogass el az alábbi oldalra:

Biztonsági központ