Union Üzlettárs biztosítás
Milyen esetekben véd a vállalkozói vagyonbiztosítás?
Vagyonbiztosítás:
- Tűz,
- Villámcsapás,
- Robbanás,
- Légi járművek lezuhanása,
- Vihar,
- Felhőszakadás,
- Jégverés,
- Hónyomás,
- Földrengés,
- Vezetékes vízkár,
- Ismeretlen jármű ütközése
- Árvíz,
- Földmozgás,
- Villámcsapás másodlagos hatása,
- Betöréses lopás és rablás,
- Üvegtörés.
Felelősségbiztosítás:
- Általános,
- Szolgáltatói,
- Bérbeadói,
- Bérlői,
- Munkáltatói
A biztosítási eseményeket az alábbi címen kell bejelenteni:
- E-mail: vagyonkar@union.hu
- Személyesen: UNION Biztosító Központi Ügyfélszolgálati irodában:
Cím: 1134 Budapest, Váci út 33. (Dózsa György út-Váci út sarok), vagy - Union Biztosító bármelyik területi irodájában
- Levélben: 1380 Budapest Pf. 1076.
- Fax: (06-1) 486-4382
Letölthető dokumentumok
Általános Biztosítási Feltételek
Union PrivateMed Next Egészségbiztosítás
Szolgáltatások:
- járóbeteg-szakorvosi ellátás,
- laborvizsgálatok,
- más diagnosztikai vizsgálatok (pl. röntgen, ultrahang stb.),
- ambuláns- és egynapos műtétek,
- nagyértékű képalkotó diagnosztikai eljárások (CT, PET-CT, MRI és cardio-CT, endoszkópos vizsgálat),
- non-stop elérhető orvosi tanácsadás,
- második orvosi szakvélemény kérése
- és a szerződő választása szerinti egyéb kiegészítő szolgáltatások (pl. műtéti térítés, szűrővizsgálatok szervezése és finanszírozása, egyösszegű térítés és járadékfizetés rosszindulatú daganatos betegségek esetén)
Ellátás-, és betegút szervezés, valamint kárbejelentés kapcsán kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Union Érted Ellátásszervező Kft. Ügyfélszolgálatával (+36 1 510 0050 next@unionerted.hu)
24 órás orvosi call center elérhetősége: +36 1 510 0060
Letölthető dokumentumok
Csoportos otthonbiztosítás
A biztosítási eseményeket az alábbi címen kell bejelenteni:
UNION Biztosító Ügyfélszolgálat:
Cím: 1134 Budapest, Váci út 33. (Dózsa György út-Váci út sarok)
ugyfelszolgalat@unionbiztosito.hu
Fax: (06-1) 486-4390
Nyomtatványok
Általános és Különös Biztosítási Feltételek
Szolgáltatási igénylőlap
Erste Alkonyat Életbiztosítás
Milyen kockázatokra terjed ki a biztosítás?
A biztosítás csak haláleseti szolgáltatást tartalmaz.
Hogyan szolgáltat a biztosító?
A biztosított halála esetén a biztosítási összeg kerül kifizetésre.
Mit tegyek, ha bekövetkezik a káresemény?
Az UNION Biztosító ügyfélszolgálatának elérhetőségei:
Cím: 1138 Budapest, Váci út 33.
Postafiók: 1380 Budapest, Pf. 1076
Telefonszám: 06 1 486 4343
Online kárbejelentés: ITT
E-mailes bejelentés: ITT
Letölthető nyomtatványok
Erste Bástya Plusz kockázati életbiztosítás
Mikor szolgáltat a biztosító?
Halálesetkor szolgáltat, az adott időpontban érvényes aktuális garantált haláleseti biztosítási összeget.
Mit tegyek, ha bekövetkezik a káresemény?
Szolgáltatási igényét, kérjük, hogy az alábbi elérhetőségek egyikén jelezze az UNION Biztosító ügyfélszolgálatának:
Cím: 1380 Budapest, Pf. 1076.
Telefonszám: (+36-1) 486-4343
Online kárbejelentés: https://biztosito.unionbiztosito.hu/kapcsolat/view.php?id=50948
E-mailes bejelentés: https://biztosito.unionbiztosito.hu/kapcsolat/view.php?id=54067
Letölthető nyomtatványok:
Erste Euro Smart Életbiztosítás
Mikor szolgáltat a biztosító?
1. Halálesetkor
2. Közlekedési baleseti halálkor
3. Lejáratkor (a tartam végén)
Mit tegyek, ha bekövetkezik a káresemény?
A káreseményt bejelentheti a biztosító ügyfélszolgálatán, valamint online is.
Ügyfélszolgálat:
1134 Budapest, Váci út 33. (Dózsa Gy. út-Váci út sarok)
E-mail: ugyfelszolgalat@union.hu
Fax: (06-1) 486-4390
Letölthető nyomtatványok:
Általános Biztosítási Feltételek
Különös Biztosítási Feltételek
Termékösszefoglaló és ügyféltájékoztató
Erste Hitelkártya Törlesztési Védelem Union (A, B csomag)
Két csomag különböztethető meg:
- Az „A” csomag (elsősorban munkavállalóknak)
- A „B” csomag (elsősorban nyugdíjasoknak, vállalkozóknak)
Kárrendezés:
A biztosítási eseményt a bekövetkezését követő 15 napon belül be kell jelenteni az alábbi címen illetve telefonszámon:
UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.
1380 Budapest, Pf. 1076
(+36-1) 486-4343
Letölthető nyomtatványok
"A” csomag – Összefoglaló Terméktájékoztató
"B" csomag - Összefoglaló Terméktájékoztató
"A” csomag - Biztosítási Feltételek
"B” csomag - Biztosítási Feltételek
Biztosítást Megszűntető Nyilatkozat
Erste Lojalitás Életbiztosítási Program
Hogyan történik a kifizetés a biztosító részéről?
Haláleseti szolgáltatás: az adott időpontban érvényes garantált haláleseti biztosítási összeg, és az aktuális tőkeérték közül a magasabb,
Lejárati szolgáltatás: Aktuális tőkeösszeg (Normál tartalék+Fix Bónusz)
Fix Bónusz :A szerződés tartamának meghatározott évfordulóinak elérését követően jóváírt pénzösszegek
Mit tegyek, ha bekövetkezik a káresemény?
Az UNION Biztosító ügyfélszolgálatának elérhetőségei:
Cím: 1138 Budapest, Váci út 33.
Postafiók: 1380 Budapest, Pf. 1076
Telefonszám: 06 1 486 4343
Online kárbejelentés: ITT
E-mailes bejelentés: ITT
Letölthető nyomtatványok
Erste Lojalitás Pro Nyugdíjbiztosítási Program
Közüzemi Számlavédelem
Kik vehetik igénybe a biztostást?
- 18 és 60 év közötti ügyfeleink
- akik lakossági forint bankszámlával rendelkeznek vagy újonnan bankszámlát nyitnak
- nem öregségi nyugdíjasok, illetőleg nem részesülnek rokkantsági vagy rehabilitációs ellátásban
- korábban még nem igényelt Erste Számlavédelmi biztosítást
Milyen kockázatokra terjed ki a biztosítás?
A biztosítás az alábbi esetekben szolgáltat:
- keresőképtelenség: balesetből vagy betegségből eredő 60 egymást követő napot meghaladó folyamatos betegállomány
- munkanélküliség: 60 egymást követő napot meghaladóan álláskeresőként történő nyilvántartása
A Biztosító a keresőképtelenség illetve a regisztrált munkanélküliség 61. napját követően megfizeti:
- A választott biztosítási csomag szerinti fix szolgáltatási összeget, valamint
- a választott biztosítási csomag szerinti limit (változó szolgáltatás térítési limitje) erejéig azonösszegeket, amelyeket az adott havi zárlati időpontig meghatározott Csoportos beszedési megbízás vagy Állandó átutalási megbízás alapján terhelt a biztosítási fedezet alá vont, Erste Banknál vezetett bankszámlára.
A Biztosító legfeljebb 6 egymást követő hónapig teljesít szolgáltatást.
A biztosítási összeg az egyes biztosítási csomagoknál az alábbiak szerint alakul:
Mely számlák kifizetését biztosítja a Közüzemi Számlavédelem?
A szolgáltatás minden olyan közüzemi számlára vonatkozik, melyek a munkanélküliség vagy a keresőképtelenség kezdetét követően válnak esedékessé és a szolgáltatás hónapjában az Erste Banknál vezetett bankszámláról csoportos beszedési megbízással vagy állandó átutalási megbízással teljesülnek.
Mekkora havi biztosítási díjat kell fizetni?
„A-csomag” választása esetén: 1.590,- Ft / hó
„B-csomag” választása esetén: 2.190,- Ft / hó
A Közüzemi Számlavédelem havi díjtételéről a mindenkor hatályos Hirdetmény nyújt tájékoztatást.
Mi a teendő káresemény bekövetkezése esetén?
A biztosítási eseményt annak bekövetkezését követő 15 napon belülkell bejelenteni az alábbi címen, illetve telefonszámon:
UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.
1300 Budapest Pf. 161
Tel: (1) 501-2372
Terméktájékoztató (hatályos: 2018.10.01-től)
Terméktájékoztató (hatályos: 2016.01.01 - 2018.09.30.)
Erste Számlavédelmi Csoportos Biztosítás Szerződési Feltételei (hatályos: 2018.10.01-től)
Erste Számlavédelmi Csoportos Biztosítás Szerződési Feltételei (hatályos: 2016.01.01.-2018.09.30)
Szolgáltatási igénylőlap
Biztosítási termékismertető (IPID)
Összehasonlító elemzés
Törlesztésvédelem hitelkártyákhoz (Generali)
A Generali Biztosító által gyújtott hitelkártya törlesztésvédelmi terméknél 3 csomag különböztethető meg:
- Hitelfedezeti biztosítás (CRS) – csak a hitelkártya keretre terjed ki a biztosítás.
- Hitelkártya Részletfizetési Szolgáltatásokhoz kapcsolódó hitelfedezeti biztosítás (IS) – csak az részletfizetési szolgáltatásra vonatkozik a biztosítási fedezet.
- Hitelkártya Átfogó Hitelfedezeti Biztosítás (CIS) – a hitelkeret és a részletfizetési szolgáltatás is biztosítva van
Kárrendezés:
A kárrendezést teljes mértékben a Biztosító intézi.
I. Kárbejelentés postai úton vagy faxon
Kérjük, hogy a szolgáltatási igénybejelentőt és a Biztosítási feltételekben meghatározott dokumentumokat küldje el az alábbi címre, hogy a Biztosító a szolgáltatási igény elbírálását mielőbb megkezdhesse: Generali Biztosító Zrt. 7602 Pécs, Pf.: 888. Fax: 06-1-451-3857. További információért forduljon a Biztosító Telefonos Ügyfélszolgálatához: +36-1-452-3333.
II. Online kárbejelentés
A generali.hu/Ügyintézés/Kárbejelentés felületen a balesettel, betegséggel kapcsolatos kérdések megválaszolásával, a bejelentő személy, illetve a biztosított adatainak kitöltésével gyorsan, egyszerűen bejelenthető a kár. A biztosított helyett akár annak hozzátartozója is megteheti az igénybejelentést.
Az online kárbejelentés folyamatában már az első kapcsolatfelvételkor informálja a Biztosító a biztosítottat a kárelbíráláshoz szükséges orvosi és egyéb dokumentumokról, melyeket a felületen igényéhez csatolni is tud.
Letölthető nyomtatványok
Biztosítást Megszűntető Nyilatkozat