Elérhetőségek

Erste TeleBank

Lakossági és mikrovállalati TeleBank
(belföldről és külföldről)
+36 1   298 0222
Vállalati TeleBank +36 1 298 0223
Bankkártya letiltás külföldrõl + 36 1 302 5885

Erste Telefonközpont

Telefonközpontunk a Bank és munkatársai elérhetőségével szolgál hétköznapokon 8 és 19 óra között.

Erste Telefonközpont(belföldről és külföldről)
+36 1 298 0221

E-mail

Az Erste Bank ügyfélszolgálatára az alábbi sorra kattintva küldhet levelet.

Levélküldés

Észrevétel, panasz

Amennyiben bankunk szolgáltatásaival, termékeivel kapcsolatban észrevétele van vagy panasszal kíván élni, azt a következő módokon teheti meg:

  • Személyesen – szóban vagy írásban – a Bank bármely fiókjában, postai ügyfelek esetén a postahelyeken is, a nyitvatartási időben, továbbá vállalati ügyfél esetén az ügyfélkapcsolattartónál – előre egyeztetett időpontban - a számlavezető Kereskedelmi Centrumban is.
    A Kereskedelmi Centrumok és fiókok pontos címe, továbbá a fiókok nyitva tartása megtalálható Bankunk hivatalos honlapján
  • Telefonon 0-24 óráig a Bank TeleBank hívószámain
    • lakossági és mikrovállalati ügyfél esetén: Lakossági TeleBankon keresztül belföldről vagy külföldről a +361 298 0222-es telefonszámon,
    • vállalati ügyfél esetén: Vállalati TeleBankon keresztül belföldről vagy külföldről +361 298 0223-as telefonszámon.

Bankunk telefonos panaszok esetén biztosítja az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást, és a panaszbejelentést, az ügyfél beazonosítását követően, fogadja.

  • Írásban postai úton, az alábbi címre:
    • lakossági és mikrovállalati ügyfél esetén: 
      ERSTE BANK HUNGARY ZRT. Lakossági Panaszkezelési Osztály,
      1138 Budapest Népfürdő u. 24-26.
    • vállalati ügyfél esetén:
      ERSTE BANK HUNGARY ZRT. Vállalati Panaszkezelési Osztály,
      1138 Budapest Népfürdő u. 24-26.
  • Faxon:
    • lakossági és mikrovállalati ügyfél esetén: a +36-1-219-4784 faxszámra;
    • vállalati ügyfél esetén: a +36-1-219-4766 faxszámra.
  • E-mailen a Banknak az alábbi, erre a célra kijelölt, elektronikus levélcímére (e-mail címére) megküldött elektronikus levélben: erste@erstebank.hu (a Bank az Ügyfelek biztonsága érdekében elektronikus levél útján kizárólag banktitkot nem tartalmazó, általános választ tud adni).
  • Amennyiben Ön valamely elektronikus banki szolgáltatás (Erste NetBank, Erste MobilBank, Erste Elektra, Erste Multicash) igénybevételére jogosult és bejelentése ezen szolgáltatást érinti, úgy írásban az adott elektronikus banki szolgáltatáshoz igazodó elektronikus banki rendszeren vagy felületen a Bank részére eljuttatott elektronikus levélben.
  • Az Ön által leírt, a Banknál bejelentett módon aláírt panaszt – személyesen vagy harmadik személy útján - átadhatja bankfiókban dolgozó ügyintézőnknek is.

Bankunkban a helyben (bankfiókban, telefonon) nem megoldható, továbbá az írásban benyújtott panaszok a központi panaszkezelési osztályokhoz kerülnek kivizsgálásra, megoldásra, ahol panaszát minél előbb rendezni kívánjuk.

Az alábbiakban olvashatja bankunk Panaszkezelési szabályzatát

Levélcím
ERSTE BANK HUNGARY ZRT.
1933 Budapest

Székhely
1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26.
Térkép

SWIFT: GIBA HU HB
Reuters: EBHU

Felügyeleti hatóságunk: 
Magyar Nemzeti Bank
1013 Budapest, Krisztina krt. 39.