Segíthetünk?
Kapcsolat
Ügyfeleink ezekre a kérdésekre keresik a választ
Mielőtt telefont ragadsz, nézd meg a leggyakoribb kérdésekre adott válaszokat!
e-Csatorna azonosító
Telefonszám (Jelszó-telefonszám)
Elfelejtetted George jelszavad?
Bankkártya aktiválás
Bankkártya digitalizálás
Új kártyadesign
Banki átutalások teljesítése
Állítsd be az utalási limited
Biztonság és csalásmegelőzés
Kérdésed, javaslatod van? Elakadtál?
Az Erste Bankot több módon is elérheted:
Azonnali segítség
Szia, Mira vagyok, az Erste bank digitális asszisztense!
A mindennapi bankolásban tudok neked gyors segítséget nyújtani a nap 24 órájában, többek között:
- hogy tudsz számlát nyitni;
- mit tegyél, ha lejárt a bankkártyád;
- Erste Egyszámládhoz milyen kedvezményeket választhatsz.
Ha további kérdésed van, akkor chatfelületünkön ügyintézőinket is eléred munkanapokon 08.00 és 16.30 között.
Azonnali segítség
Személyesen
bankfiókjaink egyikében
Keresd meg a legközelebbi bankfiókot, és foglalj időpontot online!
Telefonon
TeleBankunk segítségével
Hívd a TeleBankot vagy kérj visszahívást, és
kollégáink segítenek a megoldásban.
Elektronikusan
Küldd be!
Írd meg, miben segíthetünk, és a lehető leghamarabb visszajelzünk neked!
Már ügyfelünk vagy?
George felületén kényelmesen írhatsz nekünk, ehhez belépés után válaszd az Üzenet menüpontot!
Így egy biztonságos felületen, a leggyorsabban kaphatod meg válaszunkat.
Panaszkezelés
Célunk, hogy termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, munkatársainkkal mindenki elégedett legyen, ám sajnos minden igyekezetünk ellenére adódhatnak hibák.