Használja digitális és telefonos csatornákon végezhető banki szolgáltatásainkat!

NetBank

Az Erste NetBank használatához szükséges:

  • Erste Bank által vezetett bankszámla
  • NetBank szerződés
  • SMS-ek fogadására alkalmas mobiltelefon

Hol igényelhető?

Bankfiókban személyesen:

A bankszámla megnyitásával egyidejűleg, vagy azt követően bármikor lehetséges.

TeleBankon keresztül:

Erste NetBank hozzáférést igényelhet telefonon, az Erste TeleBankon keresztül is. Ennek feltétele, hogy Ön rendelkezzen érvényes TeleBank szerződéssel és úgynevezett T-PIN kóddal, mely szükséges az azonosításhoz. A sikeres telefonos igénylést követően az első belépéshez szükséges jelszót is elküldjük az Ön által megadott mobiltelefonszámra.

További információk a NetBankról: Megnézem

MobilBank

Ilyen egyszerű regisztrálni:

2.

Indítsa el az alkalmazást!

3.

A legelső belépést megelőzően az alkalmazás megerősítést kér értesítések megjelenítéséhez(PUSH), valamint a nagyobb ügyfélbiztonság érdekében a helymeghatározáshoz.

4.

Az első belépés NetBank azonosító és jelszó megadásával történik, amelyhez SMS ellenőrző kód megadása is szükséges – tehát meglévő NetBank kapcsolat és egy élő, aktuális telefonszám megléte szükséges.

5.

Az Erste MobilBank első használata alkalmával egy 6 számjegyből álló, úgynevezett mPIN létrehozására van szükség. Későbbiekben ennek segítségével vagy ha úgy kényelmesebb, akár biometrikus azonosítással is lehetséges belépni az applikációba***

6.

A fenti lépések után az Erste MobilBank alkalmazás bárhol és bármikor rendelkezésére áll.

További információk a MobilBankról: Megnézem

TeleBank

Telefonos ügyfélszolgálatunk banki munkanapokon (hétfőtől péntekig) 07:00 és 21:00 között áll ügyfeleink rendelkezésére.

További információk a TeleBankról: Megnézem

Digitális szolgáltatásaink