Kivizsgálás lépései
Mi történik a panaszommal benyújtást követÅen?
Hangsúlyt helyezünk problémájának megértésére és feltárására. Célunk, hogy megkülönböztetés nélkül, az elÅÃrt jogszabályok alkalmazásával gyors és hatékony eljárás keretében szolgáljuk ki minden ügyfelünket.
Kivizsgálás lépései
Mi történik a panaszommal benyújtást követően?
Hangsúlyt helyezünk problémájának megértésére és feltárására. Célunk, hogy megkülönböztetés nélkül, az előírt jogszabályok alkalmazásával gyors és hatékony eljárás keretében szolgáljuk ki minden ügyfelünket.
Panasz benyújtása
Ha panaszát személyes vagy telefonos ügyfélszolgálatunk nem tudta helyben megoldani, vagy Ãrásos formában juttatta el hozzánk, Központi Ãgyfélszolgálatunk egyedi iktatószámon rögzÃti.
Panasz benyújtása
Ha panaszát személyes vagy telefonos ügyfélszolgálatunk nem tudta helyben megoldani, vagy írásos formában juttatta el hozzánk, Központi Ügyfélszolgálatunk egyedi iktatószámon rögzíti.
Kivizsgálás
A kivizsgálás az adatok összegyűjtésével és elemzésével kezdődik, amely során hiánypótlást is kérhetünk. Ha minden adat rendelkezésre áll szakértőink megvizsgálják az esetet, szükség esetén intézkednek a helyreállításról.
Megválaszolás
Célunk, hogy gyors és hatékony eljárás keretében szolgáljuk ki minden ügyfelünket. Panaszára indoklással ellátott válaszunkat, írásban küldjük meg a törvényben meghatározott határidőn belül.
Ha a kivizsgáláshoz szükséges dokumentum és információ hiánytalanul rendelkezésünkre áll, akkor a panaszok megválaszolására normál esetben 30 naptári napunk van kivéve:
- Pénzforgalmi szolgáltatással összefüggő panaszok – 15 munkanap*
- Kártya reklamációk, melyekhez harmadik fél közreműködése szükséges – akár 150 naptári nap is lehet**
Függetlenül attól, hogy a kivizsgálás során a megadott panaszát jogosnak, jogtalannak, vagy a tevékenységünkhöz nem kapcsolódónak ítélnénk, válaszunkban tájékoztatjuk a kivizsgálás eredményéről, a megállapításokról és azok indokairól, a szükséges intézkedések megtételéről, továbbá jogorvoslati és békéltetési lehetőségeiről. A panaszának kivizsgálása térítésmentes, külön díjat nem számolunk fel!
*Ha a panasz minden eleme a rajtunk kívül álló okból 15 munkanapon belül nem válaszolható meg, megírjuk önnek a késedelem okát és a végső válasz határidejét. A végső válasz küldésének határideje nem lehet későbbi, mint a panaszbenyújtást követő 35. munkanap.
** Hosszabb időt (150 naptári nap) vehet igénybe azoknak a panaszoknak a megválaszolása, melyek kivizsgálásához harmadik fél közreműködése is szükséges (kártyaelfogadóhely, kártyatársaság, másik bank), amelyekre nemzetközi kártyatársasági szabályok vonatkoznak. Erről a törvényi határidőn belül tájékoztatjuk Önt.